جامع خبر(جامع نیوز):سرمایه بانک خاورمیانه به ۷ هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت که این افزایش سرمایه از محل سود انباشته تامین می‌شود. پیرو موافقت مجمع عمومی فوق‌العاده بانک خاورمیانه مورخ ۱۰ آبان ۱۳۹۶، مجمع به هیات مدیره تفویض اختیار کرد که مبلغ دو هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه را طی ۲ سال و از […]

جامع خبر(جامع نیوز):سرمایه بانک خاورمیانه به ۷ هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت که این افزایش سرمایه از محل سود انباشته تامین می‌شود.

پیرو موافقت مجمع عمومی فوق‌العاده بانک خاورمیانه مورخ ۱۰ آبان ۱۳۹۶، مجمع به هیات مدیره تفویض اختیار کرد که مبلغ دو هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه را طی ۲ سال و از محل سود انباشته، مطالبات حال شده، و یا آورده نقدی سهامداران در یک یا چند مرحله تامین کند و ضمن اجرای کلیه تشریفات قانونی پیش‌بینی شده در قانون تجارت، افزایش سرمایه را در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند.
بر این اساس هیات مدیره در جلسه مورخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ مطابق با مجوزه شماره ۵۵-۴۵۹۷۰۴/۹۷۴ مورخ ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ سازمان بورس اوراق بهادار، در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال به ۷ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشه تصمیم‌گیری خواهد کرد.