جامع خبر(جامع نیوز):روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی که در بخشی از سفر یک روزه خود به استان سمنان در همایش روسای شعب بانک دراین استان سخن می گفت، تحقق شعار محوری بانک در سال ۹۷، ایجاد اشتغال، امید آفرینی ، کمک به رونق اقتصادی کشور و کسب و کار مردم را در شرایط کنونی، […]

جامع خبر(جامع نیوز):روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی که در بخشی از سفر یک روزه خود به استان سمنان در همایش روسای شعب بانک دراین استان سخن می گفت، تحقق شعار محوری بانک در سال ۹۷، ایجاد اشتغال، امید آفرینی ، کمک به رونق اقتصادی کشور و کسب و کار مردم را در شرایط کنونی، یکی از افتخارات بانک کشاورزی دانست.

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی که روز سه شنبه ۱۳ آذر در بخشی از سفر یک روزه خود به استان سمنان در همایش روسای شعب بانک دراین استان سخن می گفت ، تحقق شعار محوری بانک در سال ۱۳۹۷، ایجاد اشتغال، امید آفرینی ، کمک به رونق اقتصادی کشور و کسب و کار مردم را در شرایط کنونی، یکی از افتخارات بانک کشاورزی دانست.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی با بیان این مطلب تاکید کرد: خدمت به مردم موهبت بزرگی است و از این بابت خوشحالیم که در بانک کشاورزی به مردم و و اقتصاد کشور کمک می کنیم و به حمدالله در این مسیر موفق بوده ایم.
وی افزود: در بانکی خدمت می کنیم که کسب و کار آن، امیدآفرینی، کمک به تولید و اقتصاد و تامین امنیت غذایی کشور است و برداشتن هر گام، کمک به آبادانی این آب و خاک است.
خدارحمی با اشاره به بازخورد مثبت خدمات بانک کشاورزی و پیام های قدردانی از سوی استانداری ها، این امر را نشان دهنده موفقیت بانک در ایفای مسئولیت و نقش خود دانست.
وی در ادامه سخنان خود، عملکرد بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات در طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در سال جاری علاوه بر تسهیلاتی که به سایر بخش های کشاورزی تزریق کرده ایم، حدود ۳۰هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری پرداخت شده که منجر به ایجاد حدود ۵٠هزار شغل در این مناطق شده است.
خدارحمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رشد مانده تسهیلات پرداختی بانک در هشت ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است،به رشد ۳۰ درصدی میزان سپرده ها نیز اشاره کرد و اظهار داشت: شعار بانک کشاورزی در سال جاری – که با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری تدوین شده بود – تا حدود زیادی تحقق یافته و توانستیم به مدد تلاش و ارائه خدمات بهتر، در ارائه تسهیلات بیشتر در بخش کشاورزی توفیق داشته باشیم .
وی تصریح کرد: بانک کشاورزی جمعیتی فعال و پویاست که خدمات آن مشهود است و تعداد زیادی از طرح‌هایی که با حضور رئیس جمهور و دیگر مقامات در استان‌ها افتتاح می‌شود، جزو طرح‌های بانک کشاورزی است.
خدارحمی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات روسای شعب ، از آن ها خواست تلاش بیشتری را به ویژه در جذب اعتبار طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری مبذول دارند و در این راستا نسبت به شناسایی طرح های مناسب، تسریع در روند تشکیل پرونده، شناسایی فرصت های جدید ، مدیریت مسایل و مشکلات طرح ها و تفاهم با مشتریان و مجریان طرح ها اقدام کنند.
شایان ذکر است تلاش بیشتر برای تحقق برنامه های بانک تا پایان سال، بهبود ترکیب سپرده‌ها وجذب منابع ارزان قیمت، کاهش ریسک اعتباری ، توسعه‌ی خدمات ارزی با رویکرد حفظ منافع ملی و حضور در عرصه بانکداری بین الملل به عنوان یک وظیفه ملی وانقلابی ، فروش اموال تملیکی و وصول مطالبات بانک از دیگر مواردی بود که مدیرعامل بانک کشاورزی در همایش روسای شعب این بانک در استان سمنان بر آن ها تاکید کرد.
این گزارش می افزاید: حضور در شعب بانک در استان سمنان و گفت و گوی صمیمانه با مشتریان و کارکنان و نیز بازدید از طرح پرورش قارچ نجم، از دیگر برنامه های خدارحمی در سفر یک روزه به استان سمنان بود.