جامع خبر(جامع نیوز):شرکت ال‌جی امروز اعلام کرد برای تقویت نقاط قوت و آمادگی برای چالش‌های پیش رو تغییرات کلیدی در سازمان خود را آغاز کرده است. علاوه بر تغییرات در مدیران ارشد، شرکت ال جی الکترونیکس همچنین روی تغییرات ساختاری تمرکز کرده تا تاثیر مثبتی بر وظایف روزمره مدیرعامل و دیگر مدیران کلیدی بگذارد. آقای […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت ال‌جی امروز اعلام کرد برای تقویت نقاط قوت و آمادگی برای چالش‌های پیش رو تغییرات کلیدی در سازمان خود را آغاز کرده است. علاوه بر تغییرات در مدیران ارشد، شرکت ال جی الکترونیکس همچنین روی تغییرات ساختاری تمرکز کرده تا تاثیر مثبتی بر وظایف روزمره مدیرعامل و دیگر مدیران کلیدی بگذارد.

آقای Brian Kwon ، رئیس شرکت صوتی تصویری ال‌جی، به عنوان مدیر شرکت ارتباطات موبایلی نیز انتخاب شد. آقای کوان نقش مهمی در رسیدن ال‌جی به جایگاه رهبری بازار در بخش تلویزیون ، تجارت صوتی تصویری و رایانه‌ای ایفا کرد و دانش و تجربیاتش در بازار جهانی، در ادامه روند تغییرات عملیاتی موبایل ال‌جی نقش مهمی ایفا خواهد کرد. Hwang Jeong-hwan، رئیس فعلی شرکت ارتباطات موبایلی ، که یک سال قبل انتخاب شده بود توانست با موفقیت کیفیت و بهره‌وری را در توسعه محصول تضمین و تقویت کند و اکنون به طور کامل بر نقش خود به عنوان رئیس اداره توسعه کسب و کار بین شرکت‌ها متمرکز خواهد شد.

در زیر ساختار جدید Jo Seong-jin ، مدیرعامل شرکت ال‌جی الکترونیکس، با واگذاری مسئولیت‌های روزمره خود به مدیر مالی David Jung ، بیشتر روی استراتژی و برنامه‌ریزی برای آینده تمرکز خواهد کرد. آقای جانگ مسئولیت پروژه‌های زیرساختی کسب و کار ال‌جی را از مدیرعامل برعهده می‌گیرد. این مسئولیت‌ها شامل نظارت بر عملیات پشتیبانی شرکت در تمام بخش‌های واقع در کره، نظیر امنیت شرکت‌ها و ارتباطات است.

شرکت قطعات جانبی خودرو، برای افزایش موفقیت در بخش تجاری روی جذب منابع و یافتن راه‌حل‌ها تمرکز کرده و به شرکت راهکارهای قطعات جانبی خودرو (Vehicle Component Solutions ) تغییر نام داده و شرکت کسب و کار ال‌جی نیز به “راهکارهای تجاری” (Business Solutions) تغییر نام خواهد داد. آقای Kim Jin-Yong به عنوان معاون اجرایی و رئیس شرکت‌های قطعات خودروی هوشمند در زمینه رانندگی و اتصال وسایل نقلیه، نقش رئیس شرکت جدید شرکت راهکارهای قطعات جانبی خودرو را به عهده خواهد گرفت.