جامع خبر(جامع نیوز):رییس شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه خدمات بانک شهر در زندگی شهروندان در تمامی شهرها ملموس است،گفت: این بانک پشتوانه طرح های توسعه ای در کلانشهرها و از عوامل ارتقای سطح زندگی شهری است. به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، شکور […]

جامع خبر(جامع نیوز):رییس شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه خدمات بانک شهر در زندگی شهروندان در تمامی شهرها ملموس است،گفت: این بانک پشتوانه طرح های توسعه ای در کلانشهرها و از عوامل ارتقای سطح زندگی شهری است.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، شکور اکبرنژاد با بیان این مطلب گفت: بانک شهر از جمله بانک هایی است که منافع مردم را در همه سطوح مدنظر قرار داده و به همین دلیل است که مردم از آن استقبال کرده و آن را پذیرفته اند.
وی با تاکید بر اینکه بانک شهر سرمایه خود را در راستای کمک به شهرداری ها و منافع مردم صرف می کنند افزود: یکی از دلایل گرایش مردم به بانک ها اعتماد به آنهاست که خوشبختانه بانک شهر توانسته است اعتماد عمومی مردم را جلب کند و امیدواریم این اعتماد هر روز بیشتر شود.
اکبر نژاد با بیان اینکه حضور بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی نیز نشان دهنده توجه این بانک به مردم است ،گفت: هر ملتی که کتاب بخواند به توسعه نزدیک‌تر است و حضور بانک شهر و کمک به مقوله کتاب نیز نشان دهنده این است که این بانک به توسعه کشور اهمیت می دهد و به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم توجه زیادی دارد.
رئیس شورای شهر تبریز با بیان اینکه بانک شهر سرمایه خود را در خدمت توسعه شهرها قرار داده است، گفت: با حمایت های این بانک، تحول عظیمی در سطح عمران شهرها ایجاد شده است که شایسته قدردانی است.