جامع خبر(جامع نیوز):طی پیامی به مناسبت روز مجلس اعلام شد:تأکید مدیرعامل بانک کشاورزی بر تعامل سازنده و همفکری با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی روح اله خدارحمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، طی پیامی، روز مجلس را تبریک گفت و بر تعامل سازنده، همفکری، تبادل نظر و همکاری با این نهاد قانون […]

جامع خبر(جامع نیوز):طی پیامی به مناسبت روز مجلس اعلام شد:تأکید مدیرعامل بانک کشاورزی بر تعامل سازنده و همفکری با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی

روح اله خدارحمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، طی پیامی، روز مجلس را تبریک گفت و بر تعامل سازنده، همفکری، تبادل نظر و همکاری با این نهاد قانون گذار با هدف رونق بیش از پیش کشاورزی ایران تأکید کرد. در پی متن این پیام را ملاحظه می کنید.
دهم آذرماه مصادف با روز مجلس، فرصت مغتنمی است تا ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند اعضای محترم کمیسیون کشاورزی و سایر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، به نمایندگی از مدیران و کارکنان بانک کشاورزی، این روز فرخنده را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبریک و تهنیت عرض کنم.
تعامل سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و همفکری و همکاری برای ارائه خدمت بهتر از جمله راهبردهای اساسی بانک کشاورزی است و بر همین اساس، از پیگیری درخواست های کشاورزان نجیب و فعالان بخش کشاورزی کشورمان توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استقبال می کنیم.
امید داریم که با تعامل سازنده و همفکری و تبادل نظر بین مجلس به عنوان نهاد قانون گذار، دولت و به ویژه وزارت جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه اجرایی و بانک کشاورزی و سایر بانک ها و نهادهای مالی و همچنین دستگاه های نظارتی، شاهد رونق بیش از پیش کشاورزی این مرز و بوم و افزایش ضریب امنیت غذایی و اشتغال مولد در بخش کشاورزی کشور باشیم.