جامع خبر(جامع نیوز):بیست و پنجمین دوره همایش ملی بیمه وتوسعه با عنوان «صنعت بیمه،نوآوری و فناوری اطلاعات» به مناسبت ۱۳ آذر،روز ملی بیمه، با حضور دکتر نیما نورالهی، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو و معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت نو، در جریان برگزاری این همایش، اسحاق جهانگیری؛معاون […]

جامع خبر(جامع نیوز):بیست و پنجمین دوره همایش ملی بیمه وتوسعه با عنوان «صنعت بیمه،نوآوری و فناوری اطلاعات» به مناسبت ۱۳ آذر،روز ملی بیمه، با حضور دکتر نیما نورالهی، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو و معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت نو، در جریان برگزاری این همایش، اسحاق جهانگیری؛معاون اول رییس جمهور،فرهاد دژپسند؛وزیر اقتصاد و سلیمانی امیری؛رییس کل بیمه مرکزی سخنرانی کرده و در جمع فعالان صنعت بیمه، از لزوم تلاش روزافزون در جهت ارتقا فرهنگ بیمه‌گری و کاهش دغدغه‌های اجتماعی و اقتصادی به این واسطه سخن گفتند.
در نوبت صبح برگزاری این همایش حضور استارتاپ‌های فعال در صنعت بیمه، لزوم تغییر نگرش شرکت‌های بیمه‌گر به این صنعت را بار دیگر یادآوری کرد. در همین خصوص، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، با تاکید بر این که هیچ کشور توسعه یافته ای در جهان وجود ندارد که توانسته باشد بدون توسعه و رشد صنعت بیمه پیشرفت کند، از لزوم توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها سخن گفت و فعالیت هدفمند آنها را، گامی موثر در توسعه صنعت بیمه برشمرد.
این همایش یک روزه که به مناسبت فرارسیدن روز بیمه برگزار شد، پس از برگزاری پنل ها و ارائه مقالات تخصصی، به کار خود پایان داد.