جامع خبر(جامع نیوز):بانک تجارت در استان اردبیل سهم ۹۷ درصدی بانکهای استان در گشایش اعتبارات اسنادی خارجی را به خود اختصاص داد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، این بانک در استان اردبیل طی شش ماهه اول سالجاری با گشایش بیش از ۵۹.۰۰۰ میلیون ریال اعتبار اسنادی […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک تجارت در استان اردبیل سهم ۹۷ درصدی بانکهای استان در گشایش اعتبارات اسنادی خارجی را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، این بانک در استان اردبیل طی شش ماهه اول سالجاری با گشایش بیش از ۵۹.۰۰۰ میلیون ریال اعتبار اسنادی خارجی با ۹۷ درصد سهم رتبه نخست بین ۵ بانک بزرگ تجاری را از آن خود کرد. این بانک همچنین در همراهی با فعالان اقتصادی و صنعتگران استان در زمینه گشایش اعتبارات اسنادی داخلی نیز با مبلغ بیش از ۲۴۴.۰۰۰ میلیون ریال بیشترین سهم از بانکهای بزرگ تجاری را به خود اختصاص داده است.
بانک تجارت در زمینه ارائه خدمات بانکداری بین الملل نیز عملکرد قابل توجهی داشته و طی این مدت در صدور حواله های ارزی نیز بین ۵ بانک بزرگ تجاری در جایگاه اول قرار داشته است.
همراهی و حمایت از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی از اولویت های بانک تجارت در استان اردبیل به شمار رفته و کسب جایگاه برتر در اعطای تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط در سالهای ۹۶ و ۹۷ از دیگر موفقیت های بانک تجارت در این استان به شمار می رود.