جامع خبر(جامع نیوز):مدیر عامل شرکت شهروند از امضای قرارداد همکاری فی مابین این شرکت با شرکت گسترش پخش سانا و تجارت الکترونیک ارتباط فردا در زمینه توسعه ناوگان حمل و نقل موتوری فروشگاه مجازی شهروند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم با اعلام […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر عامل شرکت شهروند از امضای قرارداد همکاری فی مابین این شرکت با شرکت گسترش پخش سانا و تجارت الکترونیک ارتباط فردا در زمینه توسعه ناوگان حمل و نقل موتوری فروشگاه مجازی شهروند خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم با اعلام این خبر گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل موتوری فروشگاه مجازی شهروند طرحی است که پس از ماه ها مطالعه و بررسی کارشناسان با همکاری بخش خصوصی منعقد شد که در آن شاخصه های مهمی چون گسترش خدمات دهی به شهروندان و سهولت دسترسی به کالا و خدمات، کمک به کاهش آلودگی هوا، اشتغالزایی و خدمات دهی نوین به شهروندان مورد توجه قرار گرفته است.
مدیر عامل شرکت شهروند توجه به نیاز مشتری و برخورداری از خدمات فروشگاه های شهروند در بستری مطمئن و سریع را از مهم ترین اهداف این طرح دانست و خاطر نشان کرد: به دنبال آغاز به کار ناوگان جدید فروشگاه مجازی، شهروندان می توانند بدون نیاز به حضور در سطح شهر ضمن برخورداری از تنوع بالای کالایی شهروند مایحتاج روزانه خود را از این طریق تهیه کنند.
سریع القلم با اشاره به استقبال بالای مشتریان از فروشگاه مجازی شهروند در سال های اخیر تصریح کرد: بر همین اساس ایده توسعه ناوگان موتوری شهروند مطرح شد تا ضمن افزایش ظرفیت خدمات دهی این فروشگاه به شهروندان بتوانیم در بستری متفاوت با استفاده از راکبان آموزش دیده و ناوگانی متحدالشکل در نقاط مختلف پایتخت به شهروندان خدمات دهی داشته باشیم.
وی با اشاره به رویکرد زیست محیطی شهروند در توسعه ناوگان موتوری شهروند خاطر نشان کرد: یکی از اصلی ترین عوامل آلودگی کلانشهر تهران موتور سیکلت های کاربراتوری هستند که سهم زیادی در افزایش آلاینده ها دارند، بر همین اساس شرکت شهروند با بکارگیری موتورسیکلت های انژکتوری در فرآیند توزیع کالا در صدد است با اقدامی عملی و اثر بخش و ایجاد زیرساخت های اصولی و استاندارد نقش موثری در فرهنگ سازی و کمک به کاهش آلودگی هوا داشته باشد.
مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به تاکیدات مدیریت شهری مبنی بر همکاری همه جانبه شهروندان و مسئولین در حفظ محیط زیست و رویکردهای شورای پنجم در توسعه خدمات رسانی به شهروندان تصریح کرد: شرکت شهروند به عنوان یکی از مجموعه های شهرداری خود را موظف می داند تا در چارچوب وظایف و برنامه های خود ضمن خدمات دهی شایسته و جامع به شهروندان بتواند گام موثری در تحقق اهداف و آرمان های مدیریت شهری با رویکرد تهران شهری برای همه بردارد.
سریع القلم در پایان از ارائه خدمات ۲۴ ساعته این ناوگان در آینده ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: طرح توسعه ناوگان موتوری شهروند طی چند مرحله به انجام خواهد رسید که به صورت فاز بندی شده عملیاتی می شود، ارائه خدمات ۲۴ ساعته و استفاده از ناوگان کامیون و کامیونت ها با استاندار یورو ۴ بخشی از این اقدامات است که در طرح توسعه خدمات دهی این فروشگاه پیش بینی شده است.