جامع خبر(جامع نیوز):حجت الله مهدیان ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: انتظار می‌رود بانک توسعه تعاون انتخاب اول تعاونگران باشد. ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، اعضاء هیأت مدیره و تعدادی از مدیران ستادی این بانک صبح امروز در دیدار با رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره اتحادیه […]

جامع خبر(جامع نیوز):حجت الله مهدیان ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: انتظار می‌رود بانک توسعه تعاون انتخاب اول تعاونگران باشد.

ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، اعضاء هیأت مدیره و تعدادی از مدیران ستادی این بانک صبح امروز در دیدار با رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های تخصصی فولاد و معدن با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: فلسفه وجودی بانک توسعه تعاون و اهداف و مأموریت اصلی و اساسی این بانک کمک به ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت تعاونگران و افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی است بنابراین همه فعالیت و تلاش این بانک در قالب ارائه خدمات بانکی و تسهیلات اعتباری با رویکرد بر پاسخگویی به نیاز و انتظارات تعاونگران می‌باشد.

مهدیان ضمن تأیید بر عملکرد اتحادیه سراسری تعاونی‌های تخصصی فولاد و معدن، این اتحادیه را از زمره اتحادیه‌های تخصصی و موفق در بخش تعاون دانست و در این باره گفت: خوشبختانه اتحادیه سراسری تعاونی‌های تخصصی فولاد و معدن با تجمیع و عضوگیری شرکتهای همگن و مرتبط در امر تأمین، تولید و توزیع موفق به ایجاد چرخه خلق ارزش گردید.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه برگزاری نشست صمیمی با اتحادیه‌ها و فراهم نمودن شرایط بهتر برای تعامل و همکاری و هم افزایی بیشتر جزء برنامه‌های جدی این بانک تلقی می‌گردد گفت:

برای اجرای هرچه بهتر نتایج این نشست‌ها با اتحادیه‌ها دو کارگروه در بانک تشکیل گردیده که متشکل از مشاور و مدیران ذیربط می‌باشد تا بتوان از ظرفیت ‌طرفین به بهترین نحو استفاده کرد.

مهدیان با تأکید بر اینکه بانک توسعه تعاون بانک تخصصی و مرتبط بخش تعاون می‎‌باشد گفت باید مجموعه خدمات و اقدامات بانک به شکلی اجراء شود که این بانک به عنوان انتخاب اول تعاونگران مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون توفیق بخش تعاون را در گرو پیوستگی و همبستگی اجزای مختلف بخش تعاون دانست و یادآور شد باید همه توانمندی و قابلیت‌های بالقوه و بالفعل بخش تعاون برای تحقق اهداف عالیه و توسعه این بخش در اقتصاد ملی به یک تعامل اثر بخش دست یابند