جامع خبر(جامع نیوز): نخستین نمایش با دغدغه التهابات روز بازار سرمایه در حالی به زودی روی صحنه تئاتر می‌رود، که این نمایش برای بازبینی آماده می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر، این نمایش با عنوان «شوبیل» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا قلمبر و تهیه‌کنندگی امین آذریان و سعید اسلامی بیدگلی مدتی است تمرینات خود […]

جامع خبر(جامع نیوز): نخستین نمایش با دغدغه التهابات روز بازار سرمایه در حالی به زودی روی صحنه تئاتر می‌رود، که این نمایش برای بازبینی آماده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر، این نمایش با عنوان «شوبیل» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا قلمبر و تهیه‌کنندگی امین آذریان و سعید اسلامی بیدگلی مدتی است تمرینات خود را در سکوت خبری آغاز کرده و به زودی توسط شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی بازبینی خواهد شد.
همچنین این نمایش در صورت اخذ مجوز از اواخر ماه جاری در سالن اصلی عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت و خبرها حاکی از حضور ایوب آقاخانی در این نمایش به عنوان مشاور متن و اجرا است.
این گزارش می‌افزاید: نمایش شوبیل در قالب یک درام اجتماعی معاصر به اتفاقاتی می‌پردازد که برای یک شهروند ساده به دلیل نزدیک شدنش به محورهای بازارسرمایه رخ می‌دهد.
شایان ذکر است، نمایشنامه شوبیل با نگاه به طرحی از امین آذریان بر اساس ماجراهای واقعی نوشته شده است.