جامع خبر(جامع نیوز):شرکت شهروند با هدف توجه به وضعیت کودکان دارای معلولیت ذهنی و جسمی آسایشگاه خیریه آسمان، برنامه های شاد و متنوعی را برای کودکان این آسایشگاه برگزار کرد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، در راستای تحقق و توسعه مسئولیت های اجتماعی، شرکت شهروند درصدد است […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت شهروند با هدف توجه به وضعیت کودکان دارای معلولیت ذهنی و جسمی آسایشگاه خیریه آسمان، برنامه های شاد و متنوعی را برای کودکان این آسایشگاه برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، در راستای تحقق و توسعه مسئولیت های اجتماعی، شرکت شهروند درصدد است علاوه بر توجه نسبت به این قشر آسیب پذیر از جامعه، فرصتی را فراهم کند تا ضمن بالا بردن روحیه و توانمند سازی کودکان بتواند برای ایجاد نشاط و سرزندگی در این کودکان گام موثری بردارد.
مراسم بازدید از این آسایشگاه در حالی انجام شد که جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون در آن حاضر شدند و هنرمندان برنامه های کودک با اجرای برنامه های شادی همچون اجرای موسیقی، اجرای نمایش عروسکی، حرکات نمایشی و … لحظات شاد و مفرحی را برای این کودکان به وجود آوردند.
گفتنی است آسایشگاه خیریه آسمان از کودکانی که دارای معلولیت های ذهنی و جسمی هستند نگهداری می کند، شهروندان می توانند جهت آشنایی بیشتر با فعالیت های این آسایشگاه و اطلاع از برنامه های آن به سایت این آسایشگاه به آدرس www.bachehayeaseman.org مراجعه نمایند.