جامع خبر(جامع نیوز):رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور امروز، سرزده از بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران بازدید کرد. به گزارش جامع خبراز دبیرخانه شورای عالی رسانه و فضای مجازی ؛ غلامرضا حسن‌پور، رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور برای دیدار با اعضای بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران سرزده از این اتاق […]

جامع خبر(جامع نیوز):رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور امروز، سرزده از بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران بازدید کرد.

به گزارش جامع خبراز دبیرخانه شورای عالی رسانه و فضای مجازی ؛ غلامرضا حسن‌پور، رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور برای دیدار با اعضای بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران سرزده از این اتاق بازدید کرد.

عضو هیت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور درباره تقویت شورای تخصصی اتاق اصناف ایران اظهار داشت: ضروری است کارگروه‌های تخصصی ذیل این شورا در اسرع وقت تشکیل و جلسات آن با جدیت دنبال شود.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش های خالصانه همکاران بسیجی اتاق اصناف ایران، ضمن تحلیل و بررسی عملکرد و ارزیابی روند عملیاتی اهداف تعیین شده در بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران ، توصیه‌های لازم درباره نحوه مشارکت و همکاری اتاق‌های اصناف سراسر کشور را مطرح نموده و راهکارهای علمی و اجرایی را ارایه کرد.

گفتنی است شورای تخصصی بسیج اتاق اصناف ایران از سال ۱۳۹۶ کار خود را آغاز کرد و قرار است با تغییر ریاست اتاق اصناف و ترکیب هیأت رییسه در دوره جدید، این شورا با برنامه ریزی منسجم و همکاری همه‌جانبه رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف ایران باقوت به کار خود ادامه دهد.