جامع خبر(جامع نیوز):بانوان ورزشکار بانک رفاه با کسب ۲ طلا و ۱ نقره موفق به کسب مقام قهرمانی و عنوان قهرمان قهرمانان در شانزدهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان سیستم بانکی کشور شدند. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این دوره از مسابقات که با حضور ۳۸۶ ورزشکار خانم در ۷ رشته ورزشی […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانوان ورزشکار بانک رفاه با کسب ۲ طلا و ۱ نقره موفق به کسب مقام قهرمانی و عنوان قهرمان قهرمانان در شانزدهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان سیستم بانکی کشور شدند.
به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این دوره از مسابقات که با حضور ۳۸۶ ورزشکار خانم در ۷ رشته ورزشی آذر ماه سالجاری در باشگاه ورزشی بانک تجارت برگزار شد، بانک رفاه توانست در رده های تیمی و انفرادی به عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات دست یابد.
تیم ها و ورزشکاران بانک رفاه توانستند در رشته های والیبال، طناب کشی و تنیس روی میز با کسب دو طلا و یک نقره به مقام قهرمانی تیمی مسابقات دست یابند.
بانک رفاه همچنین در رشته والیبال توانست برای دومین سال پیاپی قهرمان سیستم بانکی کشور شود.
کسب عنوان نایب قهرمانی در رده تیمی و قهرمانی در رده انفرادی تنیس روی میز از دیگر دستاوردهای کاروان ورزشی بانک رفاه در این دوره از المپیاد بود.
در رشته شنا رده انفرادی نیز بانک رفاه به دو مدال برنز دست یافت.
گفتنی است، در بخش آقایان نیز بانک توانسته بود با کسب عملکردی قابل قبول به مقام قهرمانی دست یابد. بر این اساس بانک رفاه در هر دو رده آقایان و بانوان در مجموع قهرمان قهرمانان سیستم بانکی شد.