جامع خبر(جامع نیوز) : مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: بخش خصوصی مهم ترین بخشی است که می تواند تهدیدهای تحریم را به فرصت تبدیل کند. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل تصریح کرد: باید […]

جامع خبر(جامع نیوز) : مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: بخش خصوصی مهم ترین بخشی است که می تواند تهدیدهای تحریم را به فرصت تبدیل کند.
به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل تصریح کرد: باید افرادی که از گذشته های دور در تجارت موفق بوده اند ، حمایت شده و اقتصاد کشور بتواند تحریم ها را دور بزند.

وی گفت: واحدهای تولیدی در حال حاضر دارای مشکلات بسیاری در خصوص سرمایه در گردش هستند و تقاضای تسهیلات از بانک ها به خصوص بانک ملی در این زمینه سه برابر بیشتر شده است.

وی بیان کرد: رونق واحدهای تولیدی و صادرات به کشورهای همجوار ازمهم ترین اقداماتی است که می توانیم به واسطه آن تحریم ها را دور بزنیم.

حسین زاده افزود: منابع بانک ها محدود است و باید از حداقل منابع بیشترین استفاده را کرده و موجبات توسعه اقتصادی کشور را فراهم کنیم.

وی گفت: آن دسته از واحدهای تولیدی که محصولاتشان فروش خوبی در بازار دارد در اولویت اختصاص تسهیلات قرار دارند.

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد : واحدها باید تلاش کنند ضمن پایین آمدن قیمت تمام شده تولیدات ، کیفیت کالا هم حفظ شود.

در این جلسه تعدادی از واحدهای صنعتی ، گردشگری ، کشاورزی و تولیدی درخواست ها و مشکلات سرمایه در گردش خود را بیان کردند و مدیرعامل بانک ملی ایران نسبت به بررسی و اختصاص منابع برای واحدها قول مساعد دارد