جامع خبر(جامع نیوز): ۹۰ درصد تاکسی های منطقه ۷ شهرداری به سیستم پرداخت الکترونیک مجهز شده است. سمیه حاجوی، شهردار منطقه ۷ گفت: شهروندان می توانند با کارت شهروندی یا کارت مترو و اتوبوس از طریق کارتخوان‌های نصب شده در تاکسی، کرایه خود را پرداخت کنند. به گفته وی اجرای کامل این طرح، معضلات همیشگی […]

جامع خبر(جامع نیوز): ۹۰ درصد تاکسی های منطقه ۷ شهرداری به سیستم پرداخت الکترونیک مجهز شده است.

سمیه حاجوی، شهردار منطقه ۷ گفت: شهروندان می توانند با کارت شهروندی یا کارت مترو و اتوبوس از طریق کارتخوان‌های نصب شده در تاکسی، کرایه خود را پرداخت کنند.

به گفته وی اجرای کامل این طرح، معضلات همیشگی ناشی از کمبود پول خرد را به طور کامل از میان خواهد برد در نهایت رفاه حال راننده و شهروند را به همراه خواهد داشت.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه منطقه هفت دارای ۲ پایانه تاکسیرانی روشندلان و سید خندان است، یادآور شد: جهت رفاه حال شهروندان و تاکسیرانان پایانه های تاکسیرانی منطقه به نمازخانه ، سرویس بهداشتی و نیمکت مجهز شده اند.

وی با تاکید بر اینکه ۳۱ خط تاکسیرانی در سطح منطقه ۷ فعال است، عنوان کرد: ۲هزار و ۱۸۰ دستگاه تاکسی در خطوط تاکسیرانی منطقه فعالیت دارند که از این تعداد یکهزار و ۵۱۸ دستگاه تاکسی خطی و مابقی گردشی هستند .

حاجوی با اشاره به جانمایی دفتر تاکسیرانی در پایانه تاکسیرانی سیدخندان برای تسریع در انجام امور اداری و رفاه حال تاکسیرانان، اظهار داشت: اصلاح هندسی پایانه تاکسیرانی سید خندان به منظور تسهیل در دسترسی تاکسی ها و مسافرین به خطوط نوبنیاد ، تجریش و پاسداران و استقرار اکیپ های بازرسی و نظارت تاکسیرانی مجهز به ۴ دستگاه خودرو جهت رسیدگی فوری به شکایت ها و درخواستهای شهروندان در پایانه ها و خطوط تاکسی از دیگر اقدامات اجرا شده از سوی این منطقه بوده است.

به گفته وی با هدف بهینه سازی خطوط و همچنین رفاه حال شهروندان تغییراتی در چیدمان خطوط واقع در پایانه ضلع غربی پل Bridge سیدخندان در دست بررسی است که به زودی نهایی شده و به اجرا درخواهد آمد