جامع خبر(جامع نیوز):ثبت نام کاندیداهای انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران از امروز شنبه،اول دیماه آغاز شد و تا ۱۹ دی‎ماه ادامه دارد. روابط عمومی اتحادیه فناوران- اعضای اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران که دارای پروانه کسب معتبر هستند، می‎توانند به عنوان کاندیدای انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه فناوران، از […]

جامع خبر(جامع نیوز):ثبت نام کاندیداهای انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران از امروز شنبه،اول دیماه آغاز شد و تا ۱۹ دی‎ماه ادامه دارد.
روابط عمومی اتحادیه فناوران- اعضای اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران که دارای پروانه کسب معتبر هستند، می‎توانند به عنوان کاندیدای انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه فناوران، از طریق سامانه ایرانیان اصنافwww.iranianasnaf.ir ثبت‎نام کنند.
کاندیداها پس از ثبت‎نام در سامانه ایرانیان اصناف بایستی مدارک خود را به صورت فیزیکی به سازمان صنعت، معدن و تجارت تحویل داده و نامه مربوطه به مراجع دیگر را از سازمان دریافت کنند.
رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در این خصوص گفت: به افرادی که پروانه کسب آنها صادر نشده بود و یا مراحل پایانی صدور مجوز کسب را می‎گذرانند یکماه فرصت داده شد تا با مراجعه به اتحادیه و اتمام مراحل پروانه کسب را جهت ثبت نام دریافت کنند. وی افزود: وظیفه اتحادیه فراهم کردن شرایطی مساوی برای حضور فعال تمامی اعضا در انتخابات اتحادیه صنف فناوران رایانه است.
وی تاکید کرد: اتحادیه خانه تمام اعضای صنف است و هر کدام از اعضا که قصد خدمت به همکاران خود را دارند، می‎توانند با حضور در اتحادیه خدمات بهتری به مجموعه اعضا تحت پوشش ارایه دهند.