جامع خبر(جامع نیوز) : با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران بخشی از مطالبات مراجع درمانی در روزهای آتی پرداخت خواهد شد. به گزارش جامع خبر، بیمه دی در اجرای قرارداد بیمه تکمیلی درمان خانواده های معظم ایثارگران و جانبازان با پایش عملکرد نسبت به ارائه بهینه خدمات […]

جامع خبر(جامع نیوز) : با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران بخشی از مطالبات مراجع درمانی در روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

به گزارش جامع خبر، بیمه دی در اجرای قرارداد بیمه تکمیلی درمان خانواده های معظم ایثارگران و جانبازان با پایش عملکرد نسبت به ارائه بهینه خدمات می کوشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در حال حاضر بیمه دی در حدود یک میلیون و ٣٠٠ هزار نفر از جامعه هدف را تحت پوشش دارد که با اضافه شدن شاغلین سایر دستگاه ها این عدد تا یک میلیون و ۵٠٠ هزار نفر هم افزایش خواهد داشت.
بر این اساس و با تدبیر صورت گرفته در سال گذشته با بیش از ١٠ هزار مرجع درمانی شامل؛ ٧٠٠ بیمارستان، ٣١٠٠ داروخانه، ١٣٠٠ آزمایشگاه، ٨۵٠ پزشک و ٧۶٠ درمانگاه در کل کشور قرارداد منعقد شده است که هم اکنون در حال خدمت رسانی هستند.
طبق این گزارش روزانه به صورت میانگین ٧٠ هزار خدمت درمانی ارائه می شود ضمن اینکه از مهر ٩۶ تا کنون به ٣٨٠ هزار پرونده بستری و ٣٠ میلیون پرونده سرپایی خدمات درمانی ارائه گردیده که سال گذشته ٩٠ درصد از خدمات ارائه شده در مراکز طرف قرارداد بوده است.
گفتنی است در سال جدید جهت ارائه خدمات بهینه مبتنی بر نیاز جامعه هدف، بر اساس معیارهای تراکم جغرافیایی ایثارگران، کیفیت خدمات ارائه شده توسط مراجع درمانی به صورت مستمر در حال پایش است و درصدد ارائه بهترین خدمات و جلب حداکثری رضایتمندی قشر معظم ایثارگران هستیم.
قابل ذکر است علیرغم کاهش تعداد بیمه شدگان در قرارداد سال ٩٧ نسبت به سال قبل، سعی شده است، تعداد کلی مراجع طرف قرارداد کاهش محسوسی نداشته و عدالت در دسترسی به خدمات افزایش یابد.
بر اساس این گزارش با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران بخشی از مطالبات مراجع درمانی در روزهای آتی پرداخت خواهد شد.