جامع خبر(جامع نیوز):مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب شرق استان تهران موسسه اعتباری کوثر با حضور معاونین و مدیران حوزه مرکزی و مدیران دوایر و روسای شعب استان تهران برگزار شد. به گزارش جامع خبراز روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ حجت الاسلام عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی موسسه کوثرگفت: انصاف از مکارم اخلاقی و […]

جامع خبر(جامع نیوز):مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب شرق استان تهران موسسه اعتباری کوثر با حضور معاونین و مدیران حوزه مرکزی و مدیران دوایر و روسای شعب استان تهران برگزار شد.

به گزارش جامع خبراز روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ حجت الاسلام عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی موسسه کوثرگفت: انصاف از مکارم اخلاقی و به تعبیر قرآنی و روایی از مصادیق والاترین اعمال است که باید در معاشرت با مردم رعایت شود.

امیر اسعدی معاون فاوا و برنامه ریزی موسسه اعتباری کوثر در این مراسم با اشاره به مراحل شکل گیری موسسه کوثر بیان داشت: با همت مدیران و تلاش جهادی کارکنان این موسسه بنا نهاده شد و هم اکنون هم باید دست در دست یکدیگر داده و با استفاده از جوانان، با انگیزه مضاعف و اتکاء به دانش و علوم روز آینده را به بهترین شکل ساخت.

اسعدی با تاکید بر رعایت انضباط مالی گفت: انضباط مالی می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات فراروی مجموعه های اقتصادی را مرتفع نموده و همچنین مدیریت صحیح و هدفمند، چابک سازی و پیشرفت سازمانی را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: به کارگیری نیروهای جوان، با انگیزه، مسوولیت پذیر ، متخصص و متعهد از جمله عواملی است که می تواند تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف و تحقق چشم انداز موسسه اعتباری کوثر داشته باشد .

شیرکوند مدیر سابق شعب شرق استان تهران: امیدوارم این تغییر و تحول به عنوان نقطه عطفی در فعالیت های موسسه اعتباری کوثر باشد و نویدبخش گشایش مسیرهایی تازه در ادامه فعالیت پرشتاب موسسه گردد .

وی تاکید کرد: مشارکت و تعامل بیش از پیش همه کارکنان متضمن عبور با صلابت از تغییرات است .

علی نجفی سرپرست جدید شعب شرق استان تهران ضمن تقدیر از حسن اعتماد سرپرست موسسه گفت: امیدوارم با همکاری کارکنان جوان و با انگیزه در جهت پیشبرد اهداف استان و در نهایت تعالی کوثر گام برداریم .

در پایان این مراسم حکم انتصاب علی نجفی سرپرست شعب شرق استان تهران موسسه اعتباری کوثر ارایه و از تلاش های قاسم شیرکوند تقدیر شد.