جامع خبر(جامع نیوز):از برگزیدگان بخش اصلی جشنواره عکس «نگاه به آینده» و نیز برنده جایزه ویژه این جشنواره در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار منتخب تقدیر شد. نخستین دوره جشنواره عکس «نگاه به آینده»، از آبان تا آذرماه سال ۱۳۹۷ توسط بانک آینده و با هدف تشویق عکاسان و هنرمندان ایران به ثبت دیدگاه‌هایشان نسبت به […]

جامع خبر(جامع نیوز):از برگزیدگان بخش اصلی جشنواره عکس «نگاه به آینده» و نیز برنده جایزه ویژه این جشنواره در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار منتخب تقدیر شد.
نخستین دوره جشنواره عکس «نگاه به آینده»، از آبان تا آذرماه سال ۱۳۹۷ توسط بانک آینده و با هدف تشویق عکاسان و هنرمندان ایران به ثبت دیدگاه‌هایشان نسبت به موضوع «آینده» در قالب عکس برگزارشد.
در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک آینده، هیأت داوران، هنرمندان و عکاسان برگزار شد، هیأت داوران جشنواره عکس «نگاه به آینده» متشکل از محمود کلاری، حمید جبلّی و مهدی آشنا، برگزیدگان این جشنواره را به شرح زیر معرفی کردند:
– عکس «اشتراک گذاری» با موضوع آموزش و تحصیل، اثر محمد دهقانی از استان اصفهان، موفق به دریافت تندیس جشنواره و «جایزه ویژه نگاه به آینده» به مبلغ ۱۰۰ (یک¬صد) میلیون ریال شد.
– عکس «آرامش در طوفان» با موضوع گردشگری، اثر احسان جزینی از استان اصفهان، به¬عنوان عکس اول انتخاب شده و موفق به دریافت تندیس جشنواره و جایزه به مبلغ ۵۰ (پنجاه) میلیون ریال شد.
– عکس «بدون عنوان» با موضوع کسب و کار، اثر جمشید فرجوندفردا از استان کردستان، به-عنوان عکس دوم انتخاب شده و موفق به دریافت تندیس جشنواره و جایزه به مبلغ ۴۰ (چهل) میلیون ریال شد.
– عکس «سفر» با موضوع گردشگری، اثر سید محمد صادق حسینی از استان فارس، به¬عنوان عکس سوم انتخاب شده و موفق به دریافت تندیس جشنواره و جایزه به مبلغ ۳۰ (سی) میلیون ریال شد.
در نمایشگاه عکس «نگاه به آینده» که به همت بانک آینده، در خانه هنرمندان ایران برپاست، تعداد ۹۵ اثر منتخب از میان ۴۹۸۳ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، به معرض نمایش درآمده‌اند که از یکم تا هشتم بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره، هم‌زمان با این نمایشگاه، آثار منتخب در ۳۵ شعبه بانک آینده در ۲۶ استان کشور نیز به نمایش درمی‌آیند. هُنردوستان و مشتریان بانک آینده می‌توانند با حضور در شعب منتخب این بانک، از آثار به نمایش درآمده بازدید نمایند.
لیست شعب مذکور در تارگاه جشنواره به نشانی: www.ba-festival.com قابل مشاهده است.