جامع خبر(جامع نیوز):جهانبخش مدیر امور شعب به همراه موسوی مدیر بازرسی بانک حکمت ایرانیان در سفری به استانهای کرمانشاه ، کردستان و ایلام از شعب و باجه های منطقه بازدید و با همکاران شعب به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، این […]

جامع خبر(جامع نیوز):جهانبخش مدیر امور شعب به همراه موسوی مدیر بازرسی بانک حکمت ایرانیان در سفری به استانهای کرمانشاه ، کردستان و ایلام از شعب و باجه های منطقه بازدید و با همکاران شعب به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، این بازدیدها به صورت مجزا درشعب و باجه ها برگزار شد که در خصوص ایجاد فضای مطلوب و رسیدگی به امور مشتریان، افزایش سطح دانش و آگاهی در زمینه بخشنامه ها و دستورالعمل های بانکی، وصول مطالبات، بازاریابی مستمر و مستند، توجه به هزینه ها و کاهش آن و صدور انواع ضمانت نامه مطالبی عنوان گردید.
در بخشی دیگر از این بازدیدها جلسه ای با حضور تمامی کارکنان شهرستان کرمانشاه در ساختمان مدیریت شعب منطقه برگزار گردید .
در ابتدای این جلسه، محمدی مدیر منطقه غرب ضمن خوشامدگویی به تمامی همکاران در جلسه و عرض خیر مقدم ویژه به میهمانان گرامی، به ارائه گزارش هایی در خصوص عملکرد شعب منطقه پرداخت.
در ادامه جهانبخش مدیریت امور شعب ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نهمین سالگرد تاسیس بانک ، با ابراز خرسندی از دیدار همکاران این منطقه بر ارائه و معرفی خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان تاکید کرد.
وی، جلب رضایت مشتریان را به عنوان ضروری ترین عامل موثر در تبلیغات دانسته و به همین منظور از کلیه همکاران خواستند تا ضمن تکریم ارباب رجوع، آراستگی ظاهری شعب و آراستگی در گفتار و کردار را دردستور کار خود قرار دهند.
جهانبخش با اشاره به اهداف بانک، خاطر نشان کرد: همکاران می توانند با برنامه ریزی مناسب و تلاش منسجم ، در مدت باقیمانده از سال در زمینه وصول مطالبات پیشرفت چشمگیری داشته باشند.
در بخشی دیگر از این بازدیدها، موسوی مدیر امور بازرسی ضمن تاکید بر کنترل ملاحضات بازرسی خواهان تسریع و رفع نواقص اعلام شده درملاحظات بازرسی شد .
مدیر امور بازرسی ابراز داشت: باید در کنار پایبندی به اخلاق حرفه ای و رعایت اصول بانکداری اسلامی تلاش کنیم منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران بانک ،پرسنل معزز و خدوم آجا و خانواده های محترم ایشان همواره مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه کارکنان ضمن بیان سخنان و مطالبی به ارائه نظرات، پیشنهادات و مشکلات موجود در زمینه های گوناگون پرداختند و در جهت رفع و بهبود آن بحث و تبادل نظر نمودند.
در پایان محمدی ضمن تشکر از حمایت ها توجه مسئولین عالی بانک بویژه حمایت های مادی و معنوی مدیر عامل بانک دکتر عسکرزاده، از رهنمودها و ارائه نقطه نظرات ارزنده ارشادی توسط مدیر امور شعب و مدیر امور بازرسی قدردانی نمود. ایشان با تاکید بر حضور فعالانه و پر تلاش کارکنان منطقه غرب جهت تحقق بیشتر و برجسته اهداف ابلاغی، اظهار امیدواری کرد