جامع خبر(جامع نیوز) : بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از استارت آپ های فعال در حوزه های پولی و مالی و با هدف جذب تیم های جوان و خلاق در حوزه فناوری اطلاعات، با همکاری شرکت دانش بنیان شتابدهنده ستارگان فارابی مستقر در پارک علم و فن آوری دانشگاه شهید بهشتی، «جشنواره […]

جامع خبر(جامع نیوز) : بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از استارت آپ های فعال در حوزه های پولی و مالی و با هدف جذب تیم های جوان و خلاق در حوزه فناوری اطلاعات، با همکاری شرکت دانش بنیان شتابدهنده ستارگان فارابی مستقر در پارک علم و فن آوری دانشگاه شهید بهشتی، «جشنواره استارت آپ ها با رویکرد ایده های نوآورانه در حوزه پولی و بانکی» را تحت عنوان ماراتن برنامه نویسی مالی بهشتی برگزار می کند.

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این ماراتن که با عنوان فین وارز (fin wars) شناخته می شود، یک مسابقه برنامه نویسی مالی است و با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران به مدت سه روز، از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود و قریب به ۱۹ تیم فعال در حوزه فناوری اطلاعات در آن حضور بهم خواهند رسانید.
دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص برگزاری این جشنواره استارت آپی بیان داشت: همواره بانک قرض الحسنه مهر ایران در مسیر حمایت از بانکداری سبز و تحقق اهداف بانکداری الکترونیک و توسعه روز افزون خدمت رسانی دیجیتال قرار داشته است.
وی افزود: با توجه به دو مبحث حمایت از کالای ایرانی و نیز جوان گرایی، بنا شد تا با حمایت از جشنواره استارت آپ برنامه نویسی مالی، هم در راستای سیاست های فناورانه بانک حرکت کرده و هم شعار حمایت از کالای ایرانی را با تکیه بر دانش جوانان خلاق کشور، جامه عمل بپوشانیم.
اکبری اضافه کرد: به منظور بهره مندی هرچه بیشتر از جوانان خلاق و ایده پرور نیز ابتدا برای تیم های شرکت کننده چالش هایی در زمینه ی مالی مطرح شده و سپس در طی این سه روز، شرکت کنندگان فرصت دارند تا نسخه ای از راه حل‌هایی که برای این چالش ها یافته‌اند ارائه کنند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه گفت: همچنین چالش سوپرمارکت مالی آنلاین، چالش جمع سپاری و سرمایه گذاری خیریه و چالش تحلیل دیتای مشتریان سه چالش مالی است که در این سه روز، تیم های رقابت کننده درباره آنها برنامه نویسی می کنند.
وی همچنین به نحوه حمایت از برگزیدگان جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: حمایت های بانک قرض الحسنه مهر ایران از برگزیده های جشنواره برنامه نویسی مالی فین وارز در سه مرحله و تحت عنوان های «دوره پیش شتابدهی»، «دوره شتابدهی» و «دوره ثبت شرکت» خواهد بود.
اکبری افزود: در دوره پیش شتابدهی به ۳ تیم برتر، جوایز نقدی و خدمات پیش شتابدهی اعطاء خواهد شد؛ همچنین در دوره شتابدهی از ۳ تیم برتر هر کدام تا سقف مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان حمایت می شود؛ در دوره ثبت شرکت نیز، بانک قرض الحسنه مهر ایران، از شرکت برتر، در فرآیند سرمایه گذاری تا تولید محصول، حمایت خواهد کرد. همچنین، تیم های برگزیده به مدت ۳ ماه در شتابدهنده فارابی به صورت رایگان استقرار می یابند