جامع خبر(جامع نیوز) : شعب بیمه دانا درشهر مشهد درسه ماهه پاییز سال جاری بیش از۴۱درصد رشد را تجربه کرده‌اند که بیشترین رشد مربوط به بیمه‌های عمر انفرادی و حوادث انفرادی است. به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حمید مالدار رییس شعبه آزادی مشهد با اعلام این خبر گفت:باتوجه به اینکه […]

جامع خبر(جامع نیوز) : شعب بیمه دانا درشهر مشهد درسه ماهه پاییز سال جاری بیش از۴۱درصد رشد را تجربه کرده‌اند که بیشترین رشد مربوط به بیمه‌های عمر انفرادی و حوادث انفرادی است.

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حمید مالدار رییس شعبه آزادی مشهد با اعلام این خبر گفت:باتوجه به اینکه فصل جدید فعالیت شرکت از مهرماه سال جاری آغاز شده که یکی از شاخص‌های آن، تقویت حس همکاری وهمدلی است، نتایج آن را براساس آمار حاصل شده می‌توان درقالب رشد ۴۱درصدی مشاهده کرد.

وی با تشریح عملکرد شعبه آزادی مشهد افزود: درحال حاضر ۵۰ هزار بیمه شده در سطح استان خراسان رضوی از خدمات بیمه دانا استفاده می‌کنند که امیدواریم با بکارگیری شیوه‌های جدید و مناسب خدمت‌رسانی، از بازار بالقوه بیمه‌های اشخاص سهم حداکثری را جذب کنیم .

وی گفت: شعبه آزادی در ۱۰ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰درصد رشد داشته که بیشترین میزان آن رشد مربوط به رشته‌های عمر انفرادی و حوادث انفرادی است.

مالدار، سهم این شعبه از کل پرتفوی منطقه ۲در سال ۹۶را ۳۴ درصد و در ۹ماهه امسال ۲۴درصد ذکرکرد و افزود: شعبه آزادی مشهد برای فعالیت‌های سال آینده خود در نظردارد ضمن همسو بودن با شعبه صدور اموال (شعبه احمدآباد) به منظور حفظ ترکیب مناسب پرتفوی در مشهد، با هدف حفظ و‌ افزایش سهم بازار،گسترش و توانمندسازی شبکه فروش و تعامل با بیمه‌گذاران، فعالیت‌های خود را افزایش دهد.

شعبه آزادی مشهد بیمه دانا از سال ۱۳۹۲به صورت تخصصی در زمینه صدور و خسارت بیمه‌های اشخاص فعالیت می‌کند.

استان خراسان رضوی با داشتن ۸ درصد جمعیت کشور و شهر مشهد به عنوان دومین کلان شهر بعد از تهران از پتانسیل مطلوبی در زمینه فعالیت بیمه‌ای برخوردار است.

آزادی، آبکوه و احمدآباد، سه شعبه‌ای است که در شهر مشهد فعالیت دارند.