جامع خبر(جامع نیوز):جلسه هم اندیشی مدیران و کارکنان استان‌های البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین با حضور مدیر منطقه، کارکنان و متصدیان شعب استان‌های یاد شده با هدف بررسی عملکرد شش ماهه برگزار شد. روابط عمومی بانک ایران زمین نوشت: ایرج رئیسی مدیر منطقه‌ای این بانک با اشاره به اهمیت منابع انسانی اظهار داشت: […]

جامع خبر(جامع نیوز):جلسه هم اندیشی مدیران و کارکنان استان‌های البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین با حضور مدیر منطقه، کارکنان و متصدیان شعب استان‌های یاد شده با هدف بررسی عملکرد شش ماهه برگزار شد.

روابط عمومی بانک ایران زمین نوشت: ایرج رئیسی مدیر منطقه‌ای این بانک با اشاره به اهمیت منابع انسانی اظهار داشت: مهمترین عامل کسب برتری نسبت به رقبا برای هر سازمانی منابع انسانی است. داشتن فرهنگ سازمانی و تعهد کامل به مشتری یکی از اساسی‌ترین مسائلی است که باید در شعب سرلوحه کار همکاران قرار گیرد.

وی افزود: شغل بانکداری یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مشاغل است و کارکنان سازمان باید فلسفه خدمت به مشتری را دائماً در خود تقویت و برای بهبود مستمر آن کوشش کنند.

رئیسی در ادامه در خصوص عوامل موثر بر رضایت مشتری و نحوه عملکرد متصدیان امور بانکی در جذب مشتری و ایجاد حس وفاداری سخنانی را ایراد کرد.

مدیر منطقه‌ای بانک ایران زمین یکی از شروط لازم برای حفظ مشتری و به تعبیری اولین و آخرین معیار رضایت مشتری را برآورده ساختن انتظارات او دانست و گفت: ابتدا باید انتظارات مشتریان شناسایی شوند، سپس در کوتاه‌ترین زمان آن‌ها را برآورده ساخت.

رئیسی در خصوص اهداف برگزاری جلسات اینچنینی گفت: این جلسات ضمن ایجاد حس صمیمیت بین شعب و مدیریت و تقویت انگیزه در بین همکاران صف و مدیریت باعث از بین رفتن حس روزمرگی در بین همکاران و به وجود آمدن حس رقابت سالم در آنان می‌شود.