جامع خبر(جامع نیوز): نشست مشترک تعاونگران با مدیران و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی با هدف معرفی ۳۰ خدمت نوین در حوزه بیمه ای در اتاق تعاون ایران برگزار شد. به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،در راستای تعاملات مشترک اتاق تعاون ایران و سازمان تأمین اجتماعی نشست مشترکی […]

جامع خبر(جامع نیوز): نشست مشترک تعاونگران با مدیران و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی با هدف معرفی ۳۰ خدمت نوین در حوزه بیمه ای در اتاق تعاون ایران برگزار شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،در راستای تعاملات مشترک اتاق تعاون ایران و سازمان تأمین اجتماعی نشست مشترکی با حضور علی مطیع جهانی معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات، علی مصطفایی مدیر آمار و برنامه ریزی، رضا معینی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی و نمایندگان اتاق های تعاون کشور و اتحادیه های سراسری در خصوص آشنایی و معرفی ۳۰ خدمت جدید در حوزه بیمه ای در اتاق تعاون ایران برگزار شد.

در این نشست خدماتی نظیر دریافت لیست و حق بیمه کارفرمایان، بازرسی کارگاه ها، ارائه برگ پرداخت غیرحضوری (اینترنتی) بیمه شدگان اختیاری و حرف و مشاغل آزاد، ابلاغ احکام مطالباتی کارفرمایان و پیمانکاران تامین اجتماعی، ارائه بدهی کارفرمایان تامین اجتماعی، ارائه سوابق و رسیدگی به اعتراض بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، صدور دفترچه درمانی تامین اجتماعی غیرحضوری، نرم افزار تعویض غیرحضوری دفترچه کارگزار، ارائه تاییدیه استحقاق درمان غیرحضوری، ثبت درخواست و اعتراض بیمه شدگان وکارفرمایان، پرداخت غرامت دستمزد برای بیمه شده تامین اجتماعی، پرداخت کمک هزینه ازدواج، زایمان، دفن و کفن برای بیمه شده تامین اجتماعی، ارائه فیش حقوق و احکام افزایش سالانه به مستمری بگیران تامین اجتماعی، سامانه نوبت دهی اینترنتی، ارائه خدمات گروه کمیسیون پزشکی، ارائه مفاصا حساب ماده ۳۸، نام نویسی و سایر خدمات الکترونیکی که در حال بارگذاری و بروز رسانی است، توضیحات لازم ارائه شد.

گفتنی است، با توجه به سیاست های سازمان تامین اجتماعی برای توسعه خدمات غیرحضوری و ارائه خدمات مکانیزه و کاهش حضور فیزیکی مراجعات کارفرمایان و بیمه شدگان در چند سال اخیر رویکرد الکترونیکی شدن خدمات در اولویت کار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است که تمامی این اقدامات می تواند در شفاف سازی و کاهش هزینه ها سازمان و تسهیل در ارائه خدمات و در نهایت موجب افزایش رضایت مندی مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی شود.