جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه ۷ از اجرای طرح توزیع نهال رایگان در سطح نواحی پنجگانه منطقه از تاریخ ۹ لغایت ۱۵ اسفند ماه به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری خبر داد. به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: در زمستان امسال همچون سالهای گذشته […]

جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه ۷ از اجرای طرح توزیع نهال رایگان در سطح نواحی پنجگانه منطقه از تاریخ ۹ لغایت ۱۵ اسفند ماه به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری خبر داد.

به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: در زمستان امسال همچون سالهای گذشته کاشت نهال در سطح نواحی پنجگانه با کیفیت بالاتر و با ارائه خدمات ارزنده تر به شهروندان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه غرفه توزیع نهال رایگان در بوستان های شهدای صباغچی، سپیدار، آوینی، لاله، شهروند و شهید نیاکی دایر شده است، عنوان کرد: این طرح با هدف توسعه فضای سبز و حمایت از محیط زیست در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۷ در پایان با تاکید بر توزیع ۴ هزار اصله نهال در سطح غرفه های منطقه، عنوان کرد: بروشورهای آموزشی کاشت نهال نیز به همراه نهال رایگان میان شهروندان توزیع خواهد شد