جامع خبر(جامع نیوز):باشگاه مشتریان بانک کشاورزی در راستای رسالت این بانک در حفاظت از محیط زیست، جشنواره مهرانه ها را برای مشتریانی که از درگاه های پرداخت الکترونیکی بانک کشاورزی برای انجام عملیات خرید شارژ یا پرداخت قبوض استفاده می کنند برگزار می کند. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک کشاورزی، این جشنواره باهدف تشویق […]

جامع خبر(جامع نیوز):باشگاه مشتریان بانک کشاورزی در راستای رسالت این بانک در حفاظت از محیط زیست، جشنواره مهرانه ها را برای مشتریانی که از درگاه های پرداخت الکترونیکی بانک کشاورزی برای انجام عملیات خرید شارژ یا پرداخت قبوض استفاده می کنند برگزار می کند.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک کشاورزی، این جشنواره باهدف تشویق و ترغیب مشتریان به استفاده از روش های پرداخت الکترونیک در راستای حفاظت از محیط زیست از روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ مقارن با روز درختکاری آغاز و تا روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ هم زمان با روز طبیعت ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، اعضای باشگاه مشتریان بانک کشاورزی که در مدت برگزاری این جشنواره عملیات خرید شارژ یا پرداخت قبوض را از درگاه های پرداخت الکترونیکی بانک کشاورزی شامل اینترنت بانک، همراه بانک، کیوسک بانک و خودپرداز (ATM) انجام دهند ، در پایان تعطیلات نوروزی با مصرف این امتیازات، جوایز نقدی دریافت می کنند.

این گزارش می افزاید: هر تراکنش ۱۰۰هزار ریالی شارژ در درگاه های پرداخت الکترونیکی بانک کشاورزی، ۲ امتیاز (بدون محدودیت) و هر تراکنش پرداخت قبض شرکت های خدماتی توسط این درگاه ها، ۱ امتیاز ( با محدودیت ۱۰ امتیاز در ماه) دارد و اعضای باشگاه پس از اتمام جشنواره مهرانه ها، به ازای امتیازهای خود به شرح جدول ذیل ، جوایز نقدی دریافت می کنند.