جامع خبر(جامع نیوز):مراسم جشن #خرید_بدون_خودرو با حضور جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون در فروشگاه شهروند بهرود برگزار شد. به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شرکت شهروند، کمپین خرید بدون خودرو با هدف جلب مشارکت شهروندان و کمک به کاهش آلودگی هوا مبنی بر تحقق آرمان “تهران شهری برای همه”، “شهروند فروشگاهی برای همه” در […]

جامع خبر(جامع نیوز):مراسم جشن #خرید_بدون_خودرو با حضور جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون در فروشگاه شهروند بهرود برگزار شد.

به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شرکت شهروند، کمپین خرید بدون خودرو با هدف جلب مشارکت شهروندان و کمک به کاهش آلودگی هوا مبنی بر تحقق آرمان “تهران شهری برای همه”، “شهروند فروشگاهی برای همه” در راستای توجه به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی، روز پنج شنبه دوم اسفند ماه با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون همچون احمد مهرانفر، یوسف صیادی و مهدی دانایی مقدم در فروشگاه شهروند بهرود به اجرا درآمد.

شرکت شهروند در صدد است در پویش مردمی خرید بدون خودرو در قالب جشن های شاد و پرنشاط در فروشگاه های شهروند، در ادامه عمل به مسئولیت های اجتماعی خود گام موثری در جلب مشارکت عمومی شهروندان و کاهش آلودگی هوا بردارد.

در این کمپین که با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون و استقبال گرم و صمیمی شهروندان برگزار شد، به منظور حمایت از انجمن نابینایان ایران بخشی از مایحتاج این عزیزان از فروشگاه مجازی شهروند خریداری شد و با استفاده از ناوگان حمل و نقل موتوری انژکتوری این فروشگاه به انجمن نابینایان ارسال شد.

همچنین اجرای برنامه های شاد همچون اجرای موسیقی زنده، برگزاری مسابقه و اهداء چند دستگاه دوچرخه به قید قرعه به شهروندان بخش دیگری از برنامه های این کمپین بود که با هدف ترویج استفاده شهروندان از حمل و نقل های سالم و پاک مانند دوچرخه، مترو و … انجام شد.