جامع خبر(جامع نیوز):در هفته منتهی به ۹ اسفند ماه، ۷۷۷ هزار و ۲۴۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل رشد ۳۸ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین […]

جامع خبر(جامع نیوز):در هفته منتهی به ۹ اسفند ماه، ۷۷۷ هزار و ۲۴۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل رشد ۳۸ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر ودر تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۸۸ هزار و ۷۳۵ تن انواع کالا به ارزش ۱۷ هزار و ۷۷۱ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۶۷ هزار و ۸۹۰ تن فولاد، ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن مس، ۷ هزار و ۷۰۰ تن آلومینیوم، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن، ۳۱ کیلوگرم شمش طلا و ۵۱۰ تن شمش روی از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۸۸ هزار و ۴۸۷ تن انواع کالا به ارزش ۲۰ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۲۱۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۴۴ هزار و ۹۴۵ تن قیر، ۹۴ هزار و ۶۹۸ تن مواد پلیمری، ۳۲ هزار و ۱۱۸ تن مواد شیمیایی، ۲۰ تن سلاپس واکس، ۸۳۰ تن تن گوگرد و ۸۹۶ تن عایق رطوبتی معامله شد.

همچنین ۲۰ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.