جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سامسونگ امروز سری جدید گوشی‏های هوشمند گلکسی A خود را معرفی کرد. در مرحله اول از معرفی این مجموعه جدید دو گوشی گلکسی A50 و A30 عرضه شدند. در این گوشی‏های جدید قابلیت‏های اصلی موردانتظار کاربر مانند تصویر فراگیر، عمر باتری بیشتر و دوربینی با قابلیت ثبت صحنه‏های بزرگتر، تا حد زیادی […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سامسونگ امروز سری جدید گوشی‏های هوشمند گلکسی A خود را معرفی کرد. در مرحله اول از معرفی این مجموعه جدید دو گوشی گلکسی A50 و A30 عرضه شدند. در این گوشی‏های جدید قابلیت‏های اصلی موردانتظار کاربر مانند تصویر فراگیر، عمر باتری بیشتر و دوربینی با قابلیت ثبت صحنه‏های بزرگتر، تا حد زیادی بهینه‎سازی شده است.
اعضای جدید گلکسی A سامسونگ مطابق با سبک زندگی امروز، یعنی ثبت و به اشتراک‏گذاری لحظه‏های مهم، طراحی شده است. این سری جدید شامل گوشی‎هایی متنوع و قدرتمند است که می‏تواند نیاز شما برای تعامل مداوم و متقابل با دیگران را برآورده کند.
دی‏جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‏گوید «ما متعهد هستیم تجربه موبایلی بهتری را در اختیار همه قرار دهیم و این کار با بروزرسانی سری گلکسی A آغاز شده است. مردم و روش ارتباط آنها با هم در حال تغییر است و نیاز به گوشی‏هایی دارند که پاسخگوی این شرایط جدید باشد. سری جدید گلکسی Aهای ما در واقع قابلیت‏های مهمی را بروزرسانی کرده است که از این ارتباطات جدید پشتیبانی کرده و گزینه‎های متنوعی را متناسب با نیازهای متغیر، در اختیار کاربران قرار می‏دهد».
کاربران سری گلکسی A با استفاده از خدمات کلیدی مانند Samsung Health، Samsung Pay، Bixby و غیره، می‎توانند تجربه استفاده روان از اکوسیستم گلکسی سامسونگ را داشته باشند.
معرفی سری بروز شده گلکسی A در ابتدا با رونمایی از دو مدل آغاز شد.

گلکسی A50
گوشی گلکسی A50 سامسونگ مجهز به پیشرفته‎ترین قابلیت‎های دوربین، باتری با عمر بالا و امکان شارژ سریع و نمایشگر Infinity-U به شما امکان می‏دهد همیشه اتصال خود با دنیا را حفظ کنید.
دوربین سه‏گانه این گوشی با طراحی بسیار شبیه به چشم انسان، به شما امکان می‏دهد عکس‏های موردنظر خود را به شکلی ساده اما جذاب ثبت کرده و به اشتراک بگذارید.
• لنز فوق عریض این دوربین صحنه موردنظر شما را بدون محدودیت ثبت می‏کند. ترکیب این لنز با قابلیت «سوئیچ هوشمند» باعث می‏شود دوربین گلکسی A50 بتواند زمان و روش استفاده از حالت Wide Shot را به شما پیشنهاد دهد.
• دوربین اصلی این گوشی با دقت ۲۵ مگاپیکسل در روشنایی روز عکس‏هایی بسیار دقیق می‏گیرد. اما در فضاهای تاریک لنز‏های جدید این دوربین نور را شناسایی کرده و با کاهش نویز، باعث می‏شود صحنه با همان کیفیت اصلی ثبت شود. این قابلیت در کنار لنز تشخیص عمق (Depth Lens) به شما امکان می‏دهد در حین استفاده از حالت Live Focus، بتوانید محل دقیق فوکوس عکس را تعیین کنید.
• قابلیت استفاده از هوش مصنوعی در دوربین گلکسی A50 در انتخاب بهترین صحنه به شما کمک کرده و در عین حال قابلیت ارتقای کیفیت عکس (Scene Optimizer) نیز امکان ارتقای کیفیت در ۲۰ صحنه را فراهم کرده و Flaw Detection به شما امکان می‏دهد عکس پرتره موردنظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن بگیرید.
• با استفاده از Selfie Focus روی دوربین سلفی گوشی، می‏توانید با تار کرده پس زمینه عکس‏های سلفی زیبایی از خود بگیرید.
گوشی گلکسی A50 همچنین دارای قابلیت حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش است و به این ترتیب برای باز کردن گوشی نیازی به جابجا کردن دست‏تان نخواهید داشت. گلکسی A50 بدنه‏ای بسیار باریک با لبه‏های منحنی دارد و در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و مرجانی عرضه خواهد شد.

گلکسی A30
گوشی گلکسی A30 با باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‏آمپری خود با امکان شارژ سریع، برای کسانی طراحی شده است که همیشه در حال حرکت هستند.
نمایشگر سوپر آمولد Infinity-U با اندازه ۶.۴ اینچ تجربه تصویر فراگیر را در اختیار کاربر قرار می‏دهد که برای کاربردهایی مانند بازی، تماشای ویدیو، مرور اینترنت و انجام همزمان چندکار بسیار مناسب است. به این ترتیب حتی در زمان حرکت هم هیچ لحظه‏ای از زندگی خود را از دست نخواهید داد.
گوشی گلکسی A30 برای ایجاد یک تجربه موبایلی روان طراحی شده و دارای قابلیت‏های پیشرفته‏ای مثل دوربین دوگانه با لنز فوق عریض در کنار قفل امن، با حسگر اثر انگشت مجزا در پشت گوشی و البته امکان باز کردن گوشی با روش تشخیص چهره است.