جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سامسونگ الکترونیکس برای دهمین سال متوالی به عنوان برترین برند بازار نمایشگرهای دیجیتالی Signage معرفی شد. داده‎های بازاری جدید موسسه IHS Markit نشان می‏دهد سامسونگ بیشترین تعداد فروش را در میان همه برندهای این صنعت، از سال ۲۰۰۹ تا کنون داشته است. موسسه IHS Markit بزرگترین ارائه دهنده داده‏های بازاری در حوزه […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سامسونگ الکترونیکس برای دهمین سال متوالی به عنوان برترین برند بازار نمایشگرهای دیجیتالی Signage معرفی شد. داده‎های بازاری جدید موسسه IHS Markit نشان می‏دهد سامسونگ بیشترین تعداد فروش را در میان همه برندهای این صنعت، از سال ۲۰۰۹ تا کنون داشته است. موسسه IHS Markit بزرگترین ارائه دهنده داده‏های بازاری در حوزه نمایشگرهای ساینیج است.
سئوگی کیم، مدیر اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می گوید «راهکارهای نوآورانه سامسونگ همواره مرزها را در هرجای ممکنی جابجا کرده اند. رتبه بندی IHS تاییدی است بر سال‌ها تعهد ما به ارائه ابزارهای لازم برای ایجاد تجربه های دیداری واقع‌گرایانه‏ و فراگیر. ما همچنان به پیش بردن این صنعت متناسب با نیازهای متغیر مشتری و معرفی راهکارها ممکن برای آینده، ادامه خواهیم داد.»
بر اساس گزارش موسسه IHS به نام «روند بازار نمایشگرهای ساینیج» شرکت سامسونگ ۲۵.۸ درصد از بازار جهانی نمایشگرهای ساینیج را در سال ۲۰۱۸ در اختیار داشته است.
در حال حاضر نیز مجموعه ای جدید از انواع نمایشگرها به سری مدل‏های اسمارت ساینیج سامسونگ اضافه شده‏اند که بسیاری از آنها در حوزه‏های مختلف موفق به کسب جوایز متعددی شده‌اند. هرکدام از این نمایشگرها بصورت خاص برای کاربردها و صنایع ویژه‌ای مانند مراکز خرید، خدمات رستورانی، فرودگاه، تبلیغات فضای باز، سازمان ها، آموزش، سرگرمی، هتلداری و حمل و نقل عمومی، طراحی شده‌اند. این نمایشگرها گزینه‌هایی قدرتمند و انعطاف‌پذیر برای ساینیج‌های استاندارد هستند.
• QLED 8K Signage: این سری از ساینیج‏های سامسونگ بالاترین رزولوشن موجود در بازار نمایشگرها را با فناوری ارتقای تصویر به کمک هوش مصنوعی، ترکیب کرده و به این ترتیب نمایشگرهای تجاری را به صفحه‌ای جذاب برای جلب توجه مشتریان تبدیل می‌کنند. به علاوه ارتقای کیفیت با کمک هوش مصنوعی به صاحبان فروشگاه‌ها امکان می‌دهد تا محتوای تبلیغاتی خود را با رزولوشن پایین‌تر و در نتیجه با هزینه کمتر تولید کرده، اما نهایتا آن را با کیفیت ۸K نمایش دهند. ساینیج QLED 8K در نمایشگاه سیستم‌های یکپارچه اروپا (ISE) در سال ۲۰۱۹ برنده جایزه بهترین نمایش و همینطور برنده جایزه نوآوری در نمایشگرهای ساینیج از طرف موسسه AV News شد.
• سریSemi-Outdoor OMN/OMN-D : این سری از محصولات سامسونگ مخصوص ویترین جلوی فروشگاه‌ها طراحی شده و حتی زیر نور مستقیم خورشید هم تصویری کاملا جذاب و دقیق ارائه می‌کند. خصوصیاتی مانند عدم کابل کشی فراوان در اطراف دستگاه، نرم‌افزار ساده، دوام بالا و استفاده بهینه از انرژی، آن را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای فروشندگان تبدیل می‌کند. سری OMN-D بصورت دو طرفه ساخته شده و به این ترتیب فروشندگان می‌توانند تبلیغات خود را هم برای عابران در خیابان و هم مشتریان داخل فروشگاه نمایش دهند. سری OMN-OMN-D برنده عنوان برترین فناوری نوین ۲۰۱۹ (TNT) برای نمایشگرهای چهارفصل شد.
• سری فضای باز OHN/OHN-D: این سری با شیشه محافظ Magic با رتبه مقاومت IK10 ساخته شده و در برابر آب و گردوخاک نیز مطابق با استاندارد IP56 مقاومت دارد. سری OHN-D بصورت دو طرف طراحی شده و می‏تواند در مکان‌هایی مانند ایستگاه‌های اتوبوس یا بیلبوردهای خیابانی، توجه همه مشتریان را در مکان‌های اطرف جلب کند.
• سری QMR/QBR: سری ۲۰۱۹ این نمایشگرها با کیفیت تصویر UHD 4K و حاشیه‌های باریک‌تر در کنار طراحی کاملا متقارن، نسبت به مدل های قبلی تا حد زیادی بهبود پیدا کرده اند. این سری بصورت اختصاصی برای مراکز خرید، فروشگاه‌های خیابانی و فرودگاه‌ها طراحی شده و قابلیت‌های هوشمندی مثل ارتقای کیفیت به UHD و صفحه ضدانعکاس نور را در خود دارد.
• سامسونگ Flip: یک نمایشگر تعاملی ۵۵ اینچی که میزان همفکری و همکاری را میان اعضای شرکت ارتقا داده و با توجه به طراحی انعطاف‌پذیر، حس طبیعی نوشتن روی تخته و پایه چرخ‏دار، امکان استفاده در هر مکان و زمانی را برای جلسات شرکتی فراهم می کند. همین قابلیت باعث شد تا سامسونگ Flip برنده جایزه نوآوری در ارائه از طرف موسسه AV News و همینطور جایزه برترین نوآوری ۲۰۱۹ (TNT) در بخش همفکری و ارتباطات یکپارچه شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سری از محصولات سامسونگ می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.