جامع خبر(جامع نیوز): بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای ارائه حداکثری خدمات بانکی به مشتریان در ایام پایانی سال ٩٧ و تعطیلات نوروز، ساعات کار و فهرست شعب کشیک خود را در سراسر کشور اعلام کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران ، […]

جامع خبر(جامع نیوز): بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای ارائه حداکثری خدمات بانکی به مشتریان در ایام پایانی سال ٩٧ و تعطیلات نوروز، ساعات کار و فهرست شعب کشیک خود را در سراسر کشور اعلام کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران ، ساعات کاری شعب منتخب این بانک از روز چهارشنبه مورخ ١۵ اسفند ماه ٩٧ با افزایش ساعت خدمت ‌رسانی همراه شده که بر اساس آن، ساعت کاری این شعب از ٧:٣٠ دقیقه صبح تا ١٧ عصر ادامه یافته و آماده ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان خواهد بود.
بنابراین گزارش، در هفته پایانی سال، ساعات کاری شعب منتخب تا ساعت ١٨ ادامه خواهد یافت و شعب عادی نیز در این هفته تا ساعت ١٧ پاسخگوی مشتریان خواهند بود ضمن اینکه روز ٢٨ اسفند ماه تمامی شعب شبکه در سراسر کشور تا ساعت ١۴:۴۵ دقیقه و در روز ٢٩ اسفند شعب منتخب تا ساعت ١٣ به ارائه خدمات به مشتریان و عموم مردم خواهند پرداخت.
علاوه بر این، شعب منتخب بانک صادرات ایران در سراسر کشور در روزهای سوم و چهارم فروردین ماه ٩٨ از ساعت ٨:٣٠ الی ١٣ خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهند.
برای دریافت جدول دقیق تقویم، ساعت کاری و فهرست شعب منتخب بانک صادرات ایران در ایام پایانی سال جاری و ایام نوروز به لینک زیر، تماس با شماره تلفن ٠٩۶٠٢( صدای سپهر) و پایگاه اطلاع رسانی بانک به آدرس: www.bsi.ir مراجعه کنید.
تقویم، ساعت‌ کاری و فهرست شعب عادی و منتخب بانک صادرات ایران در ایام پایانی سال جاری و ایام نوروز را از اینجا مشاهده کنید