جامع خبر(جامع نیوز): روح اله خدارحمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، در پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت. در پی ، متن این پیام را مشاهده می فرمایید. به نام آفریدگار مهر به نام خداوند بخشنده و مهربان میلاد با سعادت بانوی بزرگ جهان اسلام، حضرت صدیقه طاهره، […]

جامع خبر(جامع نیوز): روح اله خدارحمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، در پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت.

در پی ، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

به نام آفریدگار مهر

به نام خداوند بخشنده و مهربان

میلاد با سعادت بانوی بزرگ جهان اسلام، حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز بزرگداشت مقام زن را به همه همکاران پرتلاش بانک به­ویژه بانوان همکار شادباش می ­گویم.

خوشبختانه در بانک کشاورزی، بانوان همکار، با اقتدا به ساحت مقدس حضرت فاطمه (س)، دوشادوش برادران خود در خط مقدم اجرای سیاست ­ها و برنامه­ های دولت در حمایت از تولید کشاورزی کشور قرار دارند و پشتیبان تلاش­ های کشاورزان شریف و تولیدکنندگان ارجمند بخش کشاورزی هستند.

جای بسی خوشحالی است که امسال دو نفر از بانوان شایسته بانک به عنوان رییس اداره کل انتخاب شدند و به این ترتیب جایگاه مدیریتی بانوان همکار تا حدودی ارتقاء یافت.

از فرصت استفاده می­ کنم و در این مناسبت مبارک از زحمات و تلاش­ های ارزشمند خواهران همکار در مسیر تحقق اهداف بانک و خدمت به مردم خوب کشورمان تشکر می ­کنم و برای همه همکاران از درگاه خداوند بزرگ بهروزی و سربلندی آرزو می­ کنم.

روح اله خدارحمی