جامع خبر(جامع نیوز):به گفته عضو شورای شهر تهران: فروشگاه های شهروند با عرضه ارزان گوشت و مواد پروتئینی موردنیاز مردم، توانسته نقش موثری در کاهش التهابات اخیر بازار گوشت ایفا کند، و همچنین به دولت در برقراری تعادل بازار کمک کرده است. به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شرکت شهروند، آرش میلانی، عضو شورای شهر […]

جامع خبر(جامع نیوز):به گفته عضو شورای شهر تهران: فروشگاه های شهروند با عرضه ارزان گوشت و مواد پروتئینی موردنیاز مردم، توانسته نقش موثری در کاهش التهابات اخیر بازار گوشت ایفا کند، و همچنین به دولت در برقراری تعادل بازار کمک کرده است.

به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شرکت شهروند، آرش میلانی، عضو شورای شهر تهران در خصوص نقش مدیریت شهری در کاهش تنش های اقتصادی اخیر بیان کرد: فروشگاه های شهروند و سازمان میادین برنامه های تخفیفاتی زیادی برای شهروندان تهرانی در نظر گرفتند تا کمی از بار افزایش و تنش قیمت‌ها از دوش مردم برداشته شود، فروشگاه های شهروند تلاش می کنند در مواقع کمبود کالا با توزیع اقلام مصرفی مورد نیاز به صورت گسترده، در اختیار شهروندان قرار می‌دهد تا به این صورت قیمت ها را تعدیل کند.

رییس کمیته محیط زیست شوری اسلامی شهر تهران فزود: امروزه فروشگاه های شهروند در حوزه ی توزیع گوشت قرمز و مواد پروتئینی همکاری نزدیکی با وزارت جهاد کشاورزی و بازرگانی برقرار کرده، تا شرایط مطلوب‌تری را برای توزیع محصولاتی که قیمت‌شان شدیدا افزایش یافته را فراهم کند.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا شرکت شهروند در شرایط تحریم توانسته به دولت در تامین مایحتاج ضروری مردم کمک کند تصریح کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و سازمان میادین نقش کلیدی در رونق سفره‌های مردم ایفا می کنند، در کل فروشگاه های شهروند با عرضه ارزان گوشت و مواد پروتئینی موردنیاز مردم، توانسته نقش موثری در کاهش التهابات اخیر بازار گوشت ایفا کند، و همچنین به دولت در برقراری تعادل بازار کمک کرده است.

میلانی در پایان درباره نقش جوانگرایی در مدیریت مجموعه شهروند اظهار داشت: مجموعه شهروند دارای تیم مدیریتی جوان و فعالی است که در حال فعالیت هستند.