جامع خبر(جامع نیوز) : استاندار سمنان از عملکرد بانک صادرات ایران در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید و کسب رتبه برتر در بین بانک‌های عامل استان، با اهدای لوحی به مدیر شعب این استان قدردانی کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، در اولین جلسه شورای […]

جامع خبر(جامع نیوز) : استاندار سمنان از عملکرد بانک صادرات ایران در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید و کسب رتبه برتر در بین بانک‌های عامل استان، با اهدای لوحی به مدیر شعب این استان قدردانی کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، در اولین جلسه شورای اداری این استان در سال ٩٨، با اشاره به اینکه توجه به مقوله تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید برای دست‌یابی به اقتصادی پویا و بالنده، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و اجرای طرح رونق تولید و تجهیز منابع مالی لازم به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم و اساسی در تحقق امر مذکور است، از حمایت بانک صادرات ایران در رونق تولید این استان تجلیل کرد.
در بخشی از این لوح خطاب به محسن دباغ آمده است: «از زحمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی و همکاران محترم در بررسی، تصویب و پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید و کسب رتبه برتر در بین بانک‌های عامل استان تقدیر و تشکر می‌کنم.»
بانک صادرات استان سمنان در سال گذشته با پرداخت تسهیلات حمایتی به ١٨ واحد بزرگ تولیدی به مبلغ یک میلیارد و ۵٧٣ میلیون ریال، گام بزرگی در جهت ایجاد اشتغال و استمرار تولید برداشته است. این در حالی است که این بانک بیش از ٢٠٠٠ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بیش از یک هزار و ٨٩۴ میلیارد ریال به بخش‌های مختلف حمایتی این استان پرداخت کرده است.