جامع خبر(جامع نیوز) : معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر این که مدیریت استراتژیک در این بانک با هدف کمک به افزایش منافع مشتریان و شهروندان به کار گرفته می‌شود، بر ضرورت همسویی مباحث استراتژیک با منافع استراتژی ملی تاکید کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از مرکز ارتباطات و […]

جامع خبر(جامع نیوز) : معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر این که مدیریت استراتژیک در این بانک با هدف کمک به افزایش منافع مشتریان و شهروندان به کار گرفته می‌شود، بر ضرورت همسویی مباحث استراتژیک با منافع استراتژی ملی تاکید کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران با بیان این مطلب گفت: امروزه سازمان ها به این موضوع رسیده اند که اگر بخواهند منافع خود در بنگاه ها را حفظ و تامین کنند، اول باید به منافع جامعه، حاکمیت و مردم را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه یکی از بحث های مهم در مباحث استراتژیک، همسویی این مباحث در بنگاه و منافع استراتژی ملی است، افزود:خوشبختانه در بانک شهر که به دنبال ارائه خدمات مناسب به شهروندان است، مباحث استراتژیک در راستای حفظ منافع شهروندان، سرلوحه فعالیت های این بانک قرار گرفته و این مهم در تمام محصولات و خدمات این بانک طراحی و ارائه می شود .
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر تصریح کرد: اولین اقدامی که در هنگام طراحی محصولات انجام می شود، تفکر در مورد مفهوم و معنا آن خدمت با هدف حل مساله از شهروندان است و در سایر مراحل سودآوری و بنگاه داری مورد توجه قرار می گیرد.