جامع خبر(جامع نیوز): به دنبال اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران، مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با انتشار پیامی حمایت خود را از این نیروی نظامی اعلام داشت. در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه و از حسنات جاریات حضرت امام خمینی (ره) است که در کوران […]

جامع خبر(جامع نیوز): به دنبال اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران، مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با انتشار پیامی حمایت خود را از این نیروی نظامی اعلام داشت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه و از حسنات جاریات حضرت امام خمینی (ره) است که در کوران انقلاب، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم آل الله همواره شاهد رشادت ها، ایثار و دلاورمردی های آنان بوده ایم.

دولت مستبد آمریکا به عنوان دشمن قسم خورده این مرز و بوم، به دنبال ناکامی‌های متعدّد در رسیدن به اهداف شومش، در اقدامی وقیحانه و با زیر پا گذاشتن قوانین و مناسبات بین المللی و در حالی که آثار جنایاتش در جای جای عالم نمایان است نهاد ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداران عزیزی که زندگی شان را وقف دفاع از وطن، حفظ کرامت انسانی، نجات مستضعفین از یوغ استکبار و خدمت‌رسانی به محرومین کرده‌اند، به نا حق مورد اتهام قرار داده است.

لذا خانواده بزرگ بانک مهر اقتصاد ضمن قدردانی از فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های پاسدارانِ جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت همه جانبه خود را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می دارد.