جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل موسسه اعتباری ملل روز شنبه ۱۷ فروردین ماه سال ۹۸ با همکاران موسسه و گروه توسعه اقتصادی ملل دیدار کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل ، در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ و در حاشیه دیدار نوروزی همکاران موسسه، مدیریت محترم عامل ضمن تبریک سال نو و بااشاره […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل موسسه اعتباری ملل روز شنبه ۱۷ فروردین ماه سال ۹۸ با همکاران موسسه و گروه توسعه اقتصادی ملل دیدار کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل ، در تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ و در حاشیه دیدار نوروزی همکاران موسسه، مدیریت محترم عامل ضمن تبریک سال نو و بااشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۸ به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری از همکاران درخواست کردند ضمن به کارگیری نهایت سعی، همت و تلاش خود در سال جدید تلاشی مضاعف را در راه تحقق این شعار در طول سال جاری بعمل آورند.

سپس ایشان کلیه همکاران وحاضرین در این دیداررا تشویق به تغییر نگاه و سبک زندگی بسوی “مصرف به قدر نیاز” نمودندودر ادامه ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده در تمامی استان‌های درگیر حادثه سیل و عرض تسلیت به خانواده هائی که عزیزانشان را در این حادثه از دست دادنداز تلاش و همت تمامی دست اندرکاران، دولت محترم، ارتش وسپاه پاسداران، هلال احمرومردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به جهت حمایت‌های مادی و معنوی خود به منظور کاهش آلام هموطنان تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان این مراسم در اقدامی خداپسندانه با توجه به پیشنهاد مکرر همکاران وموافقت مدیر عامل واعضای محترم هیئت مدیره موسسه و موافقت همکاران مقرر گردیدحداقل یک روز حقوق همکاران موسسه اعتباری ملل و گروه توسعه اقتصاد ملل (هولدینگ وشرکت‌های تابعه) به منظور همدردی با هموطنان سیل زده به این امر اختصاص یابد.