جامع خبر(جامع نیوز):مدیر عامل شرکت شهروند برنامه های توسعه محور این شرکت در استان تهران و سایر کلانشهرها را آغازگر روند تبدیل شهروند به عنوان برند شهرداری ها دانست. به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم با اشاره به طرح توسعه فروشگاه های شهروند در تهران و سایر کلانشهرها گفت: این […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر عامل شرکت شهروند برنامه های توسعه محور این شرکت در استان تهران و سایر کلانشهرها را آغازگر روند تبدیل شهروند به عنوان برند شهرداری ها دانست.

به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم با اشاره به طرح توسعه فروشگاه های شهروند در تهران و سایر کلانشهرها گفت: این طرح برنامه ای است که در دوره مدیریت شهری با تاکید بر تسری خدمات دهی شهروند در اقصی نقاط کشور و تبدیل نام فروشگاه های زنجیره ای شهروند به برند شهرداری ها آغاز شده است و با همکاری شورای عالی استان ها اقدامات خوبی صورت گرفته است.

سریع القلم در تشریح اقدامات صورت گرفته برای توسعه فروشگاه های شهروند افزود: در سال جاری در دو منطقه ۱۴ و ۷ تهران یعنی خیابان نبرد جنوبی و ضلع جنوبی اراضی عباس آباد فروشگاه هایی با استانداردهای شرکت شهروند که دارای پارکینگ و سایر خدمات هستند احداث خواهد شد. همچنین دو فروشگاه دیگر در حال تجهیز است که یکی از آنها در منطقه یک تهران و دیگری به عنوان اولین فروشگاه خارج از پایتخت در استان البرز قرار دارد و قطعا در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به پروژه های در دست ساخت شهروند در پایتخت ادامه داد: فروشگاه دیگری در تهران واقع در منطقه ۲۲ خواهیم داشت که ساختمان آن در حال تکمیل است، این فروشگاه مساحتی معادل ۱۵ هزار متر دارد و امیدواریم ظرف ۴ تا ۵ ماه آینده کار ساختمانی آن به اتمام برسد و تا پایان سال ۹۸ آن را افتتاح کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مراحل مقدماتی احداث فروشگاه شهروند در شهرهای اصفهان، تبریز و شیراز قطعی شده و در شهر مشهد و چند کلانشهر دیگر در حال بررسی است، در تلاش هستیم زیرساخت های لازم را برای تبدیل شهروند به عنوان برند فروشگاهی شهرداری ها در بستری استاندارد و متناسب با نیازهای هر استان آماده سازی کنیم.

وی تاکید کرد: قطعا احداث شعب فروشگاه های شهروند در مراکز استان ها برای ما اولویت دارد هرچند که تقاضاهای زیادی برای احداث شهروند در شهرهای مختلف از سوی شهردای ها مطرح شده است، در حال حاضر در تهران ۷۰ هزار متر مربع فضای فروشگاهی داریم که باید تا ابتدای سال ۱۴۰۰ آن را به صد هزار متر مربع افزایش دهیم.

سریع القلم در بخش دیگری از صحبت های خود از افتتاح یک انبار مرکزی در خصوص تامین کالای فروشگاه مجازی شهروند خبر داد و افزود: این انبار ظرف یک ماه و نیم آینده با شش هزار قلم کالای پر مصرف بر اساس خواست مشتریان تکمیل می شود که اکثر این کالاها مربوط به بخش سوپرمارکتی است و امیدواریم امسال با راه اندازی آن شاهد توسعه بیشتر بخش فروش مجازی شرکت شهروند باشیم.