جامع خبر(جامع نیوز): درراستای حمایت بانک ایران زمین از تولیدات داخلی مدیران مدیریت شعب غرب کشور از شرکت پارت خودرو بیستون بازدید کردند. به گزارش جامع خبر: به نقل از روابط عمومی:تورج سلیمانی مدیر استان به اتفاق هیات همراه بمنظور حمایت از تولید داخلی با مهندس فرخی مدیر شرکت پارت خودرو بیستون دیدار و گفتگو […]

جامع خبر(جامع نیوز): درراستای حمایت بانک ایران زمین از تولیدات داخلی مدیران مدیریت شعب غرب کشور از شرکت پارت خودرو بیستون بازدید کردند.

به گزارش جامع خبر: به نقل از روابط عمومی:تورج سلیمانی مدیر استان به اتفاق هیات همراه بمنظور حمایت از تولید داخلی با مهندس فرخی مدیر شرکت پارت خودرو بیستون دیدار و گفتگو کردند.
دراین بازدید ضمن تاکید بر ادامه ارتباطات و تعامل بین بانک و شرکت پارت خودرو بیستون اعلام شد بانک ایران زمین آمادگی دارد در زمینه تسهیل در عملیات مالی و بانکی این شرکت تولیدی، اقدامات و خدمات جدید دیجیتالی خود را ارائه کند.
سلیمانی با تاکید بر لزوم افزایش تعامل و تحکیم روابط میان بانک ایران زمین و این شرکت خودروسازی، آمادگی این بانک را برای تامین مالی و حمایت از طرح های توسعه ای شرکت مذکور اعلام کرد.
مهندس فرخی مدیرشرکت پارت خودرو هم در این دیدار از بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک های خوشنام و معتبر استان نام برد و خواستار ارائه خدمات و تسهیلات این بانک به شرکت تحت مدیریت خود شد.