جامع خبر(جامع نیوز):رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان به همراه روسای دوایر ستاد با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گیلان، آیت الله فلاحتی – نماینده ولی فقیه در استان – با تبریک […]

جامع خبر(جامع نیوز):رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان به همراه روسای دوایر ستاد با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گیلان، آیت الله فلاحتی – نماینده ولی فقیه در استان – با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: بانک ها باید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال “رونق تولید” نامگذاری شده به گونه ای برنامه ریزی کنند تا با حمایت از واحدهای صنعتی و بنگاه های تولیدی در راستای تقویت تولید ملی و افزایش رونق اقتصادی گام بردارند.
آیت الله فلاحتی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش گرایش مردم برای خرید کالای ایرانی، بانک ها می توانند با تسهیل فرآیند های اداری و تامین اعتبار تولید کنندگان با حمایت از طرح های اشتغال زا به ندای مقام معظم رهبری لبیک گویند.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان همدلی و همراهی مسئولین و مردم در عرصه های مختلف اقتصادی را از جمله راهکارهای مقابله با تحریم های ظالمانه و رفع مشکلات معیشتی مردم عنوان کرد.
در ادامه، فریدون حاجی زاده – رئیس اداره امور شعب استان گیلان – گزارشی از اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه پرداخت تسهیلات و حمایت از کالای ایرانی در سال ۹۷ ارائه کرد و گفت: این بانک خود را ملزم و متعهد به اجرای فرامین مقام معظم رهبری می داند لذا تلاش دارد تا در سال “رونق تولید” با اعطای تسهیلات به بنگاه های تولیدی خرد و متوسط، گام های موثری در حمایت از تولید کنندگان داخلی بردارد.