جامع خبر(جامع نیوز):نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در مجمع عمومی عادی سالیانه کانون انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه آسیا با تأکید بر اصلاح و رعایت ترکیب پورتفوی و عدم تمرکز بر روی بیمه‌های شخص ثالث توسط نمایندگان، بر تقویت سایر بیمه نامه‌ها و ورود به بیمه نامه‌های بین رشته‌ای تأکید کرد. به گزارش […]

جامع خبر(جامع نیوز):نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در مجمع عمومی عادی سالیانه کانون انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه آسیا با تأکید بر اصلاح و رعایت ترکیب پورتفوی و عدم تمرکز بر روی بیمه‌های شخص ثالث توسط نمایندگان، بر تقویت سایر بیمه نامه‌ها و ورود به بیمه نامه‌های بین رشته‌ای تأکید کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه­ آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن تبریک انتخاب هیأت رییسه جدید کانون انجمن ­های صنفی نمایندگان بیمه­ آسیا و تقدیر از اعضای قدیمی، به ارائه آمار و عملکرد بیمه­ آسیا در سال گذشته پرداخت.

ایشان با اعلام تحقق پیش­ بینی ­ها در سال ۱۳۹۷ در بخش فنی، به بررسی اهم اقدامات بیمه ­آسیا در سال گذشته پرداخت و اهداف و برنامه­های شرکت در سال ۱۳۹۸ را عنوان کرد.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه ­آسیا، با اعلام توانگری مالی سطح یک بیمه­ آسیا در سال گذشته، اظهار امیدواری کرد، این روند در سال جدید نیز با برنامه ­ریزی دقیق و همکاری و تلاش شبکه فروش توانمند بیمه­ آسیا بیش از پیش ادامه یابد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اصلاح ترکیب پورتفوی و عدم تمرکز نمایندگان بر روی بیمه­‌های شخص ثالث و درمان، بر تقویت فروش بیمه ­نامه­‌های خرد در سطح کلان، بالاخص توجه ویژه به فروش بیمه­ نامه­‌های زندگی و ورود به بیمه­ نامه­‌های بین­ رشته ­ای اشاره نمود و افزود: برنامه عملیاتی در راستای اصلاح ترکیب پورتفوی باید توسط سرپرستان مناطق به نمایندگان ارائه شود.

فروش بیمه ­نامه­‌های نقدی، خودکنترلی نمایندگان، معرفی نمایندگان برتر، برگزاری نشست ماهانه کانون انجمن ­های صنفی نمایندگان با مدیریت­ ها، احترام متقابل و ارتباط دو سویه نمایندگان با شرکت، آموزش حرفه­‌ای شبکه فروش توسط نمایندگان برتر، جدی گرفتن، به روزرسانی و صدور الحاقیه ­های افزایش سرمایه رشته­‌های مختلف بالاخص بدنه و آتش­سوزی، افزایش تشکل نمایندگان و … از دیگر رهنمود‌های مدیرعامل بیمه ­آسیا در مجمع عمومی عادی سالیانه کانون انجمن ­های صنفی نمایندگان بیمه آسیا بود.

احمد صحرانورد، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه ­آسیا در این نشست با اعلام استراتژی بیمه­ آسیا، بر توسعه بیمه­‌های زندگی تأکید و به مواردی همچون اجرای آیین ­نامه ۹۶، خودکنترلی از طریق شبکه آموزش حرفه ­ای، اعمال انتخاب نمایندگان برتر، تأکید بر فروش نقدی و … اشاره کرد.