جامع خبر(جامع نیوز):سیده فاطمه ذوالقدر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به حمایت‌های بانک صادرات ایران از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: حمایت بانک صادرات ایران از این نمایشگاه کار خداپسندانه و بسیار مناسبی است. با توجه به تنگناهایی که در زمینه فعالیت های […]

جامع خبر(جامع نیوز):سیده فاطمه ذوالقدر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به حمایت‌های بانک صادرات ایران از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: حمایت بانک صادرات ایران از این نمایشگاه کار خداپسندانه و بسیار مناسبی است. با توجه به تنگناهایی که در زمینه فعالیت های فرهنگی وجود دارد، قطعاً وجود حامیانی همچون بانک صادرات برای برگزاری این نمایشگاه بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نشان دادن توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، از این جهت که کشورها و مهمانان زیادی در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.
وی ادامه داد: علیرغم سیاست‌ها و تلاش هایی که برای ناامن نشان دادن ایران صورت می گیرد، این نمایشگاه می‌تواند واقعیت ایران را نشان دهد. از سوی دیگر نمایشگاه قرآن کریم باعث می‌شود تا کشورهای مسلمان به هم نزدیک شوند.
ذوالقدر خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی و فعالیت های قرآنی باعث ترویج فرهنگ اسلامی به نحو مطلوبی می‌شود و این نمایشگاه در این زمینه ماموریت ویژه‌ای بر عهده دارد.