جامع خبر(جامع نیوز):در راستای تداوم فعالیت ها و افزایش سطح تعاملات و همکاری های موجود بین بانک رفاه و بیمارستان خاتم الانبیاء، دکتر سهمانی مدیر عامل این بانک با دکتر کولیوند مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این دیدار که با […]

جامع خبر(جامع نیوز):در راستای تداوم فعالیت ها و افزایش سطح تعاملات و همکاری های موجود بین بانک رفاه و بیمارستان خاتم الانبیاء، دکتر سهمانی مدیر عامل این بانک با دکتر کولیوند مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این دیدار که با حضور درخشنده مدیرکل حراست، علاءالدینی مدیر امور ناحیه یک، عسگری ذاکری مدیر شعب منطقه یک تهران بانک رفاه و شریفی رئیس شعبه بیمارستان خاتم الانبیاء صورت گرفت، دو طرف بر تداوم فعالیت ها و افزایش سطح همکاری های موجود تاکید کردند.
در ادامه این دیدار دکتر سهمانی با حضور در شعبه بانک رفاه در این بیمارستان، از نزدیک در جریان فعالیت ها، اقدامات و نحوه ارائه خدمات شعبه مذکور به بیمارستان خاتم الانبیاء قرار گرفت.