جامع خبر(جامع نیوز):رویداد استارت‌آپی in-Tech از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود. به گزارش جامع خبر رویداد ۵۴ ساعته in-Tech جایی است که طراحان، توسعه‌دهندگان، بازاریابان و علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی گرد هم می‌آیند تا ایده‌های خود را با هم به اشتراک گذارند، تیم تشکیل دهند و کسب‌وکارهای خودشان را شکل دهند. […]

جامع خبر(جامع نیوز):رویداد استارت‌آپی in-Tech از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش جامع خبر رویداد ۵۴ ساعته in-Tech جایی است که طراحان، توسعه‌دهندگان، بازاریابان و علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی گرد هم می‌آیند تا ایده‌های خود را با هم به اشتراک گذارند، تیم تشکیل دهند و کسب‌وکارهای خودشان را شکل دهند.

تمرکز رویداد in-Tech تشویق زنان و دختران کشورمان به کارآفرینی و فعالیت در حوزه استارت‌آپ‌هاست. از همین رو، دو سوم سهمیه شرکت‌ کنندگان به خانم‌ها اختصاص داده شده است.

in-Tech به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند کارشان را به سرعت شروع کنند و به پیش روند.

in-Tech به شرکت کنندگان آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانند یک شرکت بسازند. هیچ کتاب، پنل، سخنرانی نمی‌تواند جایگزین آموزه‌های این فرآیند آزمون و خطایی شود که شرکت‌کنندگان در in-Tech به آن دست می‌یابند.

همچنین در in-Tech شرکت‌کنندگان با هم آشنا می‌شوند، استعدادها و توانایی‌های‌شان را در کنار هم قرار می‌دهند و با کار تیمی به ساختن محصولی می‌پردازند که مورد علاقه همه اعضای تیم است.

این رویداد در سه روز برگزار می‌شود که روز نخست به ملاقات، ارائه کسبوکار و تشکیل تیم اختصاص دارد. در روز دوم شرکت کنندگان به یادگیری و کار تیمی بر روی ایده‌ها می‌پردازند و در روز پایانی، تیم‌های شرکت‌کننده ایده‌های خود را در برابر داوران ارائه می‌دهند و سپس بهترین ایده انتخاب خواهد شد.

شما می‌توانید برای حضور در این رویداد، به وب‌سایت in-Tech مراجعه کنید.