جامع خبر(جامع نیوز):قائم مقام مدیر عامل بیمارستان میلاد با بیان این که در سال گذشته یک میلیون و ۹۲۱ هزار و ۳۱۸ نفر به این بیمارستان مراجعه کرده اند، گفت: تعداد کل بیماران بستری در این مدت ۸۱ هزار و ۳۱۶ نفر و تعداد کل بیماران سرپائی نیز یک میلیون و ۸۴۰ هزار و دو […]

جامع خبر(جامع نیوز):قائم مقام مدیر عامل بیمارستان میلاد با بیان این که در سال گذشته یک میلیون و ۹۲۱ هزار و ۳۱۸ نفر به این بیمارستان مراجعه کرده اند، گفت: تعداد کل بیماران بستری در این مدت ۸۱ هزار و ۳۱۶ نفر و تعداد کل بیماران سرپائی نیز یک میلیون و ۸۴۰ هزار و دو نفر بوده است.

هیاتی از مسئولان بهداشتی قزاقستان از بیمارستان میلاد بازدید کرده و در جلسه ای با حضور دکتر همایون نصابیان قائم مقام مدیر عامل بیمارستان با روند جریان امور در این مرکز درمانی آشنا شدند.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، دکتر نصابیان با خوشامدگویی به هیات قزاقستانی گفت: بیمارستان میلاد در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده و مالکیت آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی می باشد.

وی با بیان این که بیمارستان میلاد بصورت خودگردان و هیات مدیره ای اداره می شود، اظهار داشت: هزینه ها از محل عملکرد بیمارستان تامین می شود.

قائم مقام مدیر عامل بیمارستان میلاد با بیان این که در سال گذشته یک میلیون و ۹۲۱ هزار و ۳۱۸ نفر به این بیمارستان مراجعه کرده اند، گفت: تعداد کل بیماران بستری در این مدت ۸۱ هزار و ۳۱۶ نفر و تعداد کل بیماران سرپائی نیز یک میلیون و ۸۴۰ هزار و دو نفر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در سال گذشته ۱۳۱ هزار و ۸۰۵ عمل جراحی در بیمارستان میلاد انجام شده است.

او تعداد مراجعات به آزمایشگاه بیمارستان میلاد را نیز در سال گذشته ۷۹۴ هزار و ۷۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: حدود یک میلیون و ۳۹۱ هزا رنفر نیز به داروخانه بیمارستان مراجعه داشته اند.

در ادامه جلسه دکتر نصابیان قائم مقام مدیر عامل بیمارستان میلاد و دکتر محمود پیری مشاور مدیر عامل و مدیر بیمارستان میلاد به سوالات هیات بهداشتی قزاقستان پاسخ دادند.اعضای هیات بهداشتی قزاقستان نیز از توضیحات مسئولان بیمارستان میلاد به سئوالات خود تشکر کردند