جامع خبر(جامع نیوز):شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پوشش سراسری ۳G و ۴G، از اهدای یک و نیم گیگابایت اینترنت هفتگی «شاتل موبایل پلاس» در روز عید فطر به مشترکین سیم‌کارت‌های خود خبر داد. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی شاتل موبایل، کلیه مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های این اپراتور تلفن همراه در […]

جامع خبر(جامع نیوز):شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پوشش سراسری ۳G و ۴G، از اهدای یک و نیم گیگابایت اینترنت هفتگی «شاتل موبایل پلاس» در روز عید فطر به مشترکین سیم‌کارت‌های خود خبر داد.
به گزارش جامع خبرازروابط عمومی شاتل موبایل، کلیه مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های این اپراتور تلفن همراه در صورت خرید حداقل ۵ هزار تومان شارژ در طول ماه مبارک رمضان و از طریق کد دستوری #۱*، در روز عید فطر امسال یک بسته یک و نیم گیگابایتی اینترنت هفتگی شاتل موبایل پلاس، از شاتل موبایل عیدی می‌گیرند.
بر اساس این گزارش، علاوه بر عیدی ویژه روز عید فطر، مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت هفتگی و با مصرف اینترنت همراه در طول یک هفته تا ۹۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۱.۵ گیگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس در هفته بعد نیز دریافت می‌کنند.
بر این اساس، مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، تا پایان ماه مبارک رمضان و به صورت هفتگی، با مصرف ۱ تا ۲ گیگابایت اینترنت همراه در طی یک هفته، ۳۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه به همراه ۵۵۰ مگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به ارزش ۸ هزار تومان در طی هفته بعد، به ازای استفاده ۲ تا ۳.۵ گیگابایت اینترنت همراه در طی یک هفته، ۶۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۸۰۰ مگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به ارزش ۱۲ هزار تومان در طی هفته بعد و با مصرف بیش از ۳.۵ گیگابایت اینترنت همراه در طی یک هفته، ۹۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۱.۵ گیگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به ارزش ۱۷ هزار تومان در طی هفته بعد، هدیه دریافت می‌کنند.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری ۳G و۴G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.