جامع خبر(جامع نیوز):در کنفرانس فناوری های GPU شرکت NVIDIA، راهکارهای محاسباتی سرورهای پردازشی مبتنی بر گرافیک ایسوس خوش درخشیدند. اهداف این سمینار که بیشتر در زمینه ۵G و مراکز داده ، در Convention Center شهر سن خوزه کالیفرنیا در قرفه ۷۱۸، ایسوس آخرین محصولات مرتبط رده ایستگاه کاری شامل WS X299 Sage/10G، WS Z390 PRO […]

جامع خبر(جامع نیوز):در کنفرانس فناوری های GPU شرکت NVIDIA، راهکارهای محاسباتی سرورهای پردازشی مبتنی بر گرافیک ایسوس خوش درخشیدند. اهداف این سمینار که بیشتر در زمینه ۵G و مراکز داده ، در Convention Center شهر سن خوزه کالیفرنیا در قرفه ۷۱۸، ایسوس آخرین محصولات مرتبط رده ایستگاه کاری شامل WS X299 Sage/10G، WS Z390 PRO و WS C246M PROرا به معرض نمایش قرار داد.

سرورهای جدید ۱U GPGPU برای نرم افزارهای مبتنی بر edge-computing

با تجاری شدن فناوری شبکه های ۵G، تراکم بالا و تاخیر پایین یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در تراکنش های مبتنی بر edge-computing به عنوان حداقل های حیاتی یاد می شود. در GTC 2019 ایسوس آخرین نسل سرورهای ۱U GPGPU را به منظور پوشش بهتر قدرت مورد نیاز پردازش با نسل جدید سرورهای ESC4000 DHD G4 به نمایش گذاشت. این سرور از چهار ناحیه سازگار با Hot-swap در قسمت پانل جلویی آن به منظور سرویس دهی بهتر پلتفرم های رابط هوش مصنوعی پیجیده بهره می برد. همچنین با استفاده از راهکاری برای ذخیره ساز های فوق سریع NVMe و پشتیبانی از چهار شتابدهنده NVIDIA رندرینگ سه بعدی و حل مسائل پیچیده هوش مصنوعی را با بالاترین دقت قابل انجام می سازد.

بازه وسیعی از انواع ایستگاه های کاری برای هر نرم افزار یا بودجه ای

در GTC 2019 ایسوس E900 G4 به عنوان یک ورک استیشن قدرتمند برای تمامی فیلد های معماری، مهندسی ، ساخت و ساز ، علمی پژوهشی را به نمایش گذاشت. این مدل از دو پردازنده سری Intel® Xeon® Scalable با داشتن ۵۶ هسته، چهار کارت NVIDIA Quadro RTX™ و ۱۵۳۶ گیگابایت حافظه ECC، قدرتمندترین سیستم ایستگاه کاری را برای هوش مصنوعی و آموزش ماشین برای رندرینگ بلادرنگ و شبیه سازی استفاده می کند.

همچنین یک ورک استیشن قدرتمند دیگر با نام ESC700 G4 با بهره مندی از پردازنده Intel® Xeon® W و دو کارت NVIDIA Quadro RTX بازه وسیعی از نیازهای بازار پردازش های حجیم را پوشش می دهد. یک مینی کیس زیبا و شیک نیز برای مشتریان وسواسی نیز با نام ProArt PA90 شامل نسل نهم پردازنده های سری Intel® Core™، و کارت گرافیک سری NVIDIA Quadro رونمایی شد که برای طراحی با استفاده از کامپیوتر موجود بود.

در کنار سرورها و سیستم های ایستگاه کاری از پیش اسمبل شده ایسوس، مادربردهای مرتبط با سرور و ورک استیشن جدید این کمپانی نیز به چشم می خورد که نوید از همکاری بیشتر دو غول دنیای سخت افزار را در آینده نزدیک در زمینه های فناوری ۵G را شاهد خواهیم بود.