جامع خبر(جامع نیوز): فینال مسابقات جام رمضان زولا با حضور ۱۲ نفر از برگزیدگان آن مسابقات که طی چندین دوره برگزاری مسابقه به این مرحله راه یافته بودند برگزار شد. به گزارش جامع خبر، حسن مهدی اصل، مدیرعامل شرکت سورنا در این مراسم که عصر پنجشنبه (۲۳ خردادماه) در هتل انقلاب برگزار شد، حضور داشت […]

جامع خبر(جامع نیوز): فینال مسابقات جام رمضان زولا با حضور ۱۲ نفر از برگزیدگان آن مسابقات که طی چندین دوره برگزاری مسابقه به این مرحله راه یافته بودند برگزار شد.

به گزارش جامع خبر، حسن مهدی اصل، مدیرعامل شرکت سورنا در این مراسم که عصر پنجشنبه (۲۳ خردادماه) در هتل انقلاب برگزار شد، حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار جامع خبر با اشاره به آن که این شرکت در سال ۱۳۸۶ به عنوان تولید کننده بازی های کامپیوتری به ثبت رسید گفت: در طی سال های گذشته شرکت سورنا به نشر بازی های کامپیوتری اقدام کرده ضمن آن که به خارج از کشور هم صادرات داشته است.

وی با اشاره به آن که این شرکت بر روی بازی های زولا، تراوین و تانکی تمرکز ویژه ای داشته است اظهار داشت: با توجه به آن که بازی زولا مخصوص سنین نوجوانان و بزرگسالان است این پروژه با سایر پروژه ها متفاوت بوده به طوری که بر روی آن کار تولید هم صورت گرفته است.

مدیرعامل سورنا با اشاره به آن که معرفی سلاح های ساخت ایران یکی از اقدامات برای تولید این بازی ها بوده است تصریح کرد: در برخی از بازی ها از برخی شخصیت های ایرانی بهره گرفته شده به طوری که از فونت های فارسی نیز در بازی ها استفاده شده است.

وی با بیان آن که این شرکت مصمم است تا به عنوان یکی از بزرگ ترین توسعه دهنده های بازی های کامپیوتری در آینده ای نزدیک نقش ایفا کند یادآور شد: در فینال این دوره از مسابقات، ۱۲ نفر به دور پایان راه یافتند که در پایان به سه نفر نخست جوایز ارزنده ای ارائه شده و نیز نفر اول نیز یک دستگاه آیفون XS دریافت خواهد کرد.

به گفته مهدی اصل بازی های کامپیوتری برای افراد با سن بالاتر از ۱۵ سال مناسب است اما افراد مختلف از ۱۰ الی ۳۵ سال از این بازی ها استفاده می کنند