جامع خبر(جامع نیوز):وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مردم و بخش خصوصی برای به فعلیت رساندن ظرفیتها پای کار بیایند از نظام بانکی خواست با سرمایه گذاران حوزه صنعت و معدن، تشویق آمیز رفتار کند. به گزارش جامع خبراز شاتا، رضا رحمانی پس از افتتاح واحد تولید لیچینگ مس شرکت فرآوری صنایع مس […]

جامع خبر(جامع نیوز):وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مردم و بخش خصوصی برای به فعلیت رساندن ظرفیتها پای کار بیایند از نظام بانکی خواست با سرمایه گذاران حوزه صنعت و معدن، تشویق آمیز رفتار کند.

به گزارش جامع خبراز شاتا، رضا رحمانی پس از افتتاح واحد تولید لیچینگ مس شرکت فرآوری صنایع مس امید سبزواران در جیرفت کرمان در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: جنوب کرمان با وجود داشتن منابع معدنی خدادادی اما منطقه ای کمتر برخوردار است که برای حمایت از سرمایه گذاری در اینگونه مناطق برنامه هایی در دستور کار داریم.
وی با اشاره به کارهای کلان در دست اقدام برای توسعه معدنی و صنعتی منطقه، تصریح کرد: مجتمع تیتانیوم کهنوج یکی از این موارد است که به خاطر مسایل مالی راکد بوده و بعد از چند دهه هنوز به بهره برداری نرسیده و برای آن تدابیر و برنامه هایی پیش بینی شده که در دستور کار قرار دارد.

مردم و بخش خصوصی برای به فعلیت رساندن ظرفیتها پای کار بیایند

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص بهره برداری از ظرفیتهای معدنی استان نیز گفت: استان کرمان و جنوب آن ظرفیتهای خوبی دارد ولی باید سعی کنیم مردم و بخش خصوصی پای کار بیاییند و ما به عنوان دولت حمایت کنیم.

نظام بانکی با سرمایه گذاران حوزه صنعت و معدن تشویق آمیز رفتار کند

رحمانی با بیان اینکه نظام بانکی با سرمایه گذاران حوزه صنعت و معدن تشویق آمیز رفتار کند، اضافه کرد: امسال سال رونق تولید است و نظام بانکی با ارایه تسهیلات، تولیدکنندگان و صنعتگران و صادرات را حمایت کند.
وی افتتاح واحد تولیدی لیچینگ مس را آغاز خوبی برای ورود جنوب استان کرمان در حوزه مس دانست و بیان کرد: اگر این روند ادامه یابد حتی میتواند به تنهایی سبب توسعه جنوب استان شود.