جامع خبر(جامع نیوز): عصای خودایستا در اندازه بسیار بزرگ به عنوان نماد تبلیغاتی مشترک بانک صادرات و بیمه سرمد، این بار در برج سپهر بانک صادرات ایران به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال کارکنان این بانک قرار گرفت. به گزارش جامع خبر ، این مراسم، با حضور دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره این […]

جامع خبر(جامع نیوز): عصای خودایستا در اندازه بسیار بزرگ به عنوان نماد تبلیغاتی مشترک بانک صادرات و بیمه سرمد، این بار در برج سپهر بانک صادرات ایران به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال کارکنان این بانک قرار گرفت.
به گزارش جامع خبر ، این مراسم، با حضور دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره این شرکت و جمعی از کارکنان بانک صادرات ایران برگزار شد.
حسن زاهدی رئیس اداره کل حوزه مدیریت و امیر لعلی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات، حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل، بهراد گروه ای مدیر بانک و بیمه و پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی بیمه سرمد نیز در این مراسم حضور داشتند.
در این مراسم، جزئیات کمپین تبلیغاتی عصای خودایستای بیمه سرمد ، برای کارکنان بانک صادرات تشریح شد.
بازدیدکنندگان با گرفتن و اشتراک گذاری عکس و فیلم سلفی خود به همراه عصاها و درج هشتک #بیمه_سرمد، #این_عصا_نمی افتد و #تکیه گاه_مطمئن در اینستاگرام، می توانند شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی بیمه سرمد با جایزه پنج سکه تمام بهار آزادی امتحان کنند.
این گزارش می افزاید، عصای خودایستا پیش از این نیز در مراکز فرهنگی و تجاری تهران از جمله برج میلاد و پالادیوم به اکران عمومی گذاشته شده بود.